تاریخ انتشار: 1397/01/22 08:39
کد خبر: 152645

مدافع رئال مادرید: نباید یوونتوس را دست کم بگیریم

رافائل واران مدافع رئال مادرید با بیان اینکه صعود کهکشانی ها هنوز قطعی نشده است، گفت: برابر صدرنشین رقابت های سری آ ایتالیا کار سختی در پیش داریم و برای تساوی به میدان نخواهیم رفت.
مدافع رئال مادرید: نباید یوونتوس را دست کم بگیریم

به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، اگرچه تیم رئال مادرید هفته گذشته موفق شد با یک پیروزی قاطعانه حریف ایتالیایی خود را شکست دهد، اما رافائل واران مدافع سفیدپوشان معتقد است نباید یوونتوس را دست کم بگیرند.

واران در خصوص بازی تیمش برابر یوونتوس افزود: اینکه ما در بازی رفت آن ها را شکست دادیم به این معنی نیست که کار یووه تمام شده است، زیرا آنها نه تنها می خواهند بازی دور رفت را جبران کنند، بلکه شکست سال گذشته در فینال کاردیف نیز برای آن ها انگیزه ای بزرگ برای انتقام است.

واروان خاطر نشان کرد: دیدار سختی در پیش داریم، بازی کردن در مقابل تیم قدرتمند یوونتوس به هیچ عنوان کار آسانی نیست؛ آنها می دانند که در فوتبال هرچیزی امکان پذیر است و برای پیروزی به اسپانیا می آیند. ما هم آن ها را دستکم نمی گیریم و برای تساوی به میدان نخواهیم رفت.

مدافع فرانسوی رئال در پایان گفت: ما از سختی های این مرحله از رقابت ها به درستی آگاهیم و مرحله به مرحله پیش می رویم و در واقع فتح لیگ قهرمانان اروپا اروپا برای سومین دوره متوالی برای همه اعضای تیم انگیزه ای قدرتمند است.

دو تیم رئال مادرید و یوونتوس امشب (چهارشنبه)) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

این در حالی است که دیدار دور رفت این دو تیم در خانه یوونتوس با نتیجه سه بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnq7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره یوونتوس ورئال مادرید برای مصاف امشب اعلام شد