تاریخ انتشار: 1397/01/24 22:57
کد خبر: 152211

واکنش جالب ستاره یوونتوس در خصوص پنالتی جنجالی

هافبک یوونتوس گفت دیگر نمی توان تصمیم داور را تغییر داد و تیمش باید آن را قبول کند و به دیگر اهدافش فکر کند.
واکنش جالب ستاره یوونتوس در خصوص پنالتی جنجالی

پنالتی که در وقت های اضافه در دیدار رئال مادرید و یوونتوس به سود مادریدی ها اعلام شد و باعث آنها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند، جنجال های زیادی را در پی داشته و نظرات در مورد آن متفاوت است. سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس در این مورد به اسکای گفت:

بازی در برنابئو و کامبک تقریبا غیرممکن است اما ما تا دقیقه 90 این کار را انجام دادیم. با این حال، گاهی بازی طولانی تر می شود. در پایان بازی خیلی ناراحت بودیم و حتی همین حالا هم پس از انجام چنین بازی خوبی که هیچکس انتظار نداشت، واقعا برایمان سخت است. ما خودمان را ثابت کردیم و نشان دادیم یکی از بهترین های اروپا هستیم. اما فوتبال همین است و باید آن را قبول کنیم و به رئال مادرید تبریک بگوییم. آنها تیم بزرگی هستند. 

حتی اگر دستمان خالی ماند، بی فایده است که اشک بریزیم و به دنبال بهانه باشیم. حالا ما مجبوریم به جلو نگاه کنیم و تمرکزمان را بر روی اسکودتو و کوپا ایتالیا بگذاریم که دو هدف بزرگ این فصل ماست. 

اگر شرایط را در نظر بگیرید، در دقیقه 93 بازی، پنالتی واضح نبود. می توانید چنین صحنه ای را پنالتی بگیرید و می توانید نگیرید. اگر بازی را ببینید، متوجه می شوید که داور اصلا به اعلام پنالتی مطمئن نبود. چند ثانیه صبر کرد و بعد تصمیم گرفت. نمی توان گفت اعلام پنالتی در دقیقه 93 اشتباه است اما اگر شما داور بازی هستید، باید از اعلام پنالتی کاملا مطمئن باشید. حتی اگر دقیقه 1 باشد. 

باید صد در صد مطمئن باشید و در این مورد، او فکر می کرد پنالتی بگیرد یا خیر. در چنین شرایطی نباید اعلام پنالتی کرد. همین مساله ما را عصبانی کرد. ما 90 دقیقه جنگیدیم و در یک شرایط 50-50 مانند آن، نمی توان پنالتی گرفت. تصمیم سختی است. داور تصمیمش را گرفت و ما باید آن را قبول کنیم. نمی توانیم آن را تغییر دهیم. 

VAR؟ صادقانه بگویم، در ابتدای فصل چندان به ویدئو چک خوشبین نبودم زیرا چیز جدیدی بود و بازی را از روال خود متوقف می کرد اما حالا این سیستم در حال پیشرفت است و می تواند کمک کند فوتبال عادلانه تر شود. 

شایعات زیادی در مورد حضور امره جان، هم وطن خدیرا در یوونتوس به گوش می رسد. وی در این مورد گفت:

با او صحبت کرده ام اما نمی دانم در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. او قطعا گزینه جالبی است و برای آینده یوونتوس مناسب است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k86gq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مارکیزیو: اگر کسی فکر می کند کار یوونتوس برای صعود تمام است، از ما نیست؛ تشویق رونالدو کار زیبایی بود