تاریخ انتشار: 1397/01/28 21:18
بولنت اویگون:
کد خبر: 151635

طارمی در جام جهانی عملکرد خوبی خواهد داشت / با کی روش در خصوص طارمی صحبت کردیم

بولنت اویگون می‌گوید سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی می‌تواند در فصل بعد بهتر ظاهر شود زیرا به عملکرد هموطن خودش در نیمکت تراکتورسازی ایمان دارد.
طارمی در جام جهانی عملکرد خوبی خواهد داشت / با کی روش در خصوص طارمی صحبت کردیم

بولنت اویگون در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: بازی کردن مقابل تیمی که 35 میلیون طرفدار دارد، برای ما خوشحال کننده بود. ما می‌خواستیم به مرحله بعدی صعود کنیم، اما بخاطر اشتباهاتی که مقابل الجزیره داشتیم، موفق نشدیم. امروز هم هر دو تیم شانسی برای صعود نداشتند، اما خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم و از این بابت خوشحالم.

او ادامه داد: امیدوارم فصل آینده، تراکتور تیم قدرتمندی ببند و من به عملکرد سائلام ایمان دارم و می دانم که اگر تیم خوبی به او داده شود، می تواند مدعی قهرمانی باشد.

ویگون بیان کرد: ما توانستیم هشت امتیاز از این بازی ها کسب کنیم و اشتباهات محرز داوری در بازی مقابل الجزیره، باعث شد از گروه حذف شویم. ما در حال پوست اندازی هستیم و در فصل های آینده خیلی بهتر خواهیم شد.

سرمربی الغرافه درباره طارمی گفت: طارمی به خاطر اشتباه مدیر برنامه اش، شش ماه محروم بود و توانست این دوری را با تلاشش جبران کند. او بازیکن پرتلاشی هست و بازی به بازی هم بهتر می شود. من با کی‌روش صحبت کرده‌ام و برای این بازیکن تمرینات جداگانه‌ای در نظر گرفته‌ایم. مطمئنم وی در جام جهانی، بازی های خوبی ارائه خواهد داد.

وی درباره هواداران تراکتور هم گفت: من نمی‌دانم چرا تراکتور به این روز افتاده، اما من بارها و بارها در اینترنت، فیلم پرشورها را دیده‌ام و واقعا طرفداران خوبی هستند. آنها پیراهن تراکتور را دوست دارند و از آنها می‌خواهم بار دیگر جایگاهشان را در ورزشگاه پس بگیرند.

همچنین موید که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، در این نشست اظهار کرد: ما سه روز استثنایی را در تبریز داشتم و از این که بهترین بازیکن میدان شدم خیلی خوشحالم. ما نیمه اول خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم با نکاتی که مربی به ما گوشزد کرد، موفق شدیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و پیروز شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkdgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ورود دختران تراکتوری به ورزشگاه با تیپی ساده + عکس