تاریخ انتشار: 1397/01/31 08:50
کد خبر: 151294

افزایش احتمال حضور لژیونر ایرانی در بوندسلیگا

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس یونان احتمال دارد در تابستان جاری، راهی بوندس لیگای آلمان شود.
افزایش احتمال حضور لژیونر ایرانی در بوندسلیگا

 کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی باشگاه المپیاکوس یونان که در این فصل فوتبال اروپا، درخشش فوق العاده ای داشته است و ستاره اصلی تیمش محسوب می شود، طبق اعلام رسانه های یونانی از تیم های بوندس لیگایی پیشنهاد دارد و احتمال دارد تابستان راهی آلمان شود.

او که در این فصل ابتدا نیمکت نشین بود، پس از تغییر و تحول در تیم آتنی به ستاره بی چون و چرای خط حمله تیمش تبدیل شد و حالا شنیده شده از لیگ آلمان پیشنهاد دارد. انصاری فرد با گلزنی در هفته گذشته لیگ یونان، 15 گله شد و در کنار پروویچ مهاجم پائوک صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفت.

ظاهرا انصاری فرد در هفته های گذشته زیر نظر استعداد یاب های این باشگاه آلمانی قرار گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرار است در جام جهانی 2018 روسیه نیز برای تیم ملی ایران مقابل رقبای سرسختی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال به میدان برود.

همچنین گفته می شود باشگاه برای فروش مهاجم ایرانی خود 10 میلیون یورو قیمت گذاشته و به نظر می رسد تیم آلمانی مشکلی برای پرداخت این مبلغ نخواهد داشت.

آقای گلی در یونان می تواند سکوی پرتاب انصاری فرد به بوندس لیگا آلمان باشد تا همانند علی دایی وخیلی دیگر از ستارگان ایرانی که در آلمان بازی کردند در بوندس لیگا توپ بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yme9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری فرد در تابستان المپیاکوس را به مقصد بوندسلیگا ترک می کند