تاریخ انتشار: 1397/01/31 12:25
کد خبر: 151248

شکست شیاطین مقابل اورتون و اخراج دیوید مویس از منچستر پس از 7 ماه!

سرمربی اسکاتلندی سابق منچستر یونایتد 4 سال پیش در شرایطی که قراردادی 6 ساله با شیاطین داشت پس از 7 ماه از نیمکت منچستر اخراج شد.
شکست شیاطین مقابل اورتون و اخراج دیوید مویس از منچستر پس از 7 ماه!

به گزارش فرتاک ورزشی، دیوید مویس در تاریخ ۹ می ۲۰۱۳ به عنوان جانشین سر الکس فرگوسن انتخاب شد. کار وی در تیم منچستر یونایتد از یک ژوئیه ۲۰۱۳ آغاز شد.

قرارداد او شش ساله بود. مویس در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۱۳ در اولین بازی رسمی به عنوان سرمربی روی نیمکت منچستر یونایتد نشست که با برد دو بر صفر منچستر یونایتد مقابل ویگان و قهرمانی این تیم در جام خیریه انگلستان ۲۰۱۳نیز همراه بود.

مویس سرانجام در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۴ از سمت سرمربیگری تیم منچستریونایتد نیز برکنار شد. آخرین مرتبه‌ای که او به عنوان سرمربی روی نیمکت منچستریونایتد حضور داشت، در هفتهٔ سی و پنجم لیگ برتر انگلستان به میزبانی اورتون بود که منچستریونایتد در این بازی با نتیجهٔ دو بر صفر مغلوب تیم سابق این مربی نیز شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که شاگردان مویس با 57 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار داشتند و پس از 19 سال نمی‌توانستند در لیگ قهرمانان اروپا حضور یابند.

منچستریونایتد از 34 بازی که در فصل جاری لیگ جزیره انجام داده بود یازده شکست ، شش تساوی و تنها 17 پیروزی را به دست آورد که این بدترین نتایج تاریخ شیاطین سرخ به شمار می‌رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gbvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: مهمترین موضوع کسب برد و صعود بود