تاریخ انتشار: 1397/01/31 13:26
کد خبر: 151233

توطئه بازیکنان الاهلی علیه سوما

مدیر پیشین باشگاه الاهلی عربستان از توطئه بازیکنان علیه عمر السوما، ستاره سوریه‌ای این تیم پرده براشت.
توطئه بازیکنان الاهلی علیه سوما

به گزارش فرتاک ورزشی، طارق کیال، رییس پیشین باشگاه الاهلی عربستان، پس از برکناری از سمت خود دست به افشاگری عجیبی در رابطه با اختلافات موجود در این تیم زد و روابط خصمانه مربی و بازیکنان پرده برداشت. وی در ابتدا گفت: سوما قبل از بازی با الهلال به من یک نامه‌ای نوشت و درخواست کرده بود مهند بالاسیری جای وی در ترکیب قرار بگیرد.اما این بازیکن به صورت فیکس در ترکیب قرار گرفت و‌ وسط مسابقه تعویض شد. اما بنده متوجه نشدم بعد از بازی چه شد؟ فقط آمدند به من گفتند در داخل رختکن مشکلی رخ داده است و من خواستم که تا روز بعد همه ساکت بمانند تا جلسه‌ای برگزار کنیم. اما روز بعد بنده به خاطر یک تماسی به شهر ریاض رفتم و جلسه برگزار نشد. ولی سوما خودش اعتراف نمود که اشتباه کرده است و عذرخواهی از مربیان، بازیکنان و هواداران باشگاه الاهلی را وظیفه خود دانست. من هم به ایشان گفتم که باید عذرخواهی کنی و دقیقا همین کار انجام شد.


وی تصریح کرد: اما بعد این از موضوع سوما اعلام کرد که بازیکنان من را نمی‌خواهند. من هم به همین دلیل با کاپیتان تیم، تیسیر الجاسم جلسه‌ای برگزار کردم و ایشان گفت این مسئله درست است. سرمربی از ما خواسته ایشان را از جمع بازیکنان کنار بگذاریم و ما هم موافقت کردیم. بازیکنان به من اعلام کردند، عمر السوما پایش را فراتر از حدش می‌گذارد و خیلی با مطبوعات صحبت می‌کند و از من درخواست کردند که با وی صحبت کنم تا این کار را کمتر انجام بدهد.


طارق کیال صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: چند روز بعد بدون این که بنده خبر داشته باشم، آقای آل‌شیخ یک جلسه‌ای با سوما برگزار کردند که من آ‌نجا نبودم. بعد از این جلسه متوجه شدم که سوما با چند بازیکن تیم مشکل اساسی دارد.


کیال در رابطه با اخراج سرمربی اوکراینی الاهلی خاطرنشان کرد: ما چندین بار قصد داشتیم با ربروف، سرمربی اوکراینی خود فسخ کنیم. اما با توجه به بندی که در قرارداد وی وجود داشت، باید تمام هزینه‌ها را به طور کامل پرداخت می‌کردیم. به همین دلیل با توجه به نبود منابع مالی کافی، این کار را انجام ندادیم. رقم فسخ قرارداد ربروف و کادر فنی‌اش رقمی نزدیک به ۸ میلیون ریال سعودی(۱۱ میلیارد تومان) می‌شد که ترکی آل‌شیخ، وزیر ورزش عربستان شخصا پرداخت این مبلغ را بر عهده گرفته است.


رییس سابق الاهلی در ادامه گفت: ما برای جانشینی ربروف با آقای کوزمین اولاریو و پردروم، مربی بلژیکی صحبت کردیم. کوزمین قبول کرد که هدایت الاهلی را بر عهده بگیرد ولی گفت بعد از عمل جراحی‌ای که دارم هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرم. آقای پردروم هم درخواست مالی بسیار سنگینی داشت که در هر صورت به توافق نرسیدیم. بعد از برکناری دیاز از الهلال با قصد مذاکره با وی را داشتیم اما پس از مشورت با وزارت ورزش عربستان، از تصمیم خود منصرف شدیم.


وی در آخر تاکید کرد: من از تماشاگران بابت حمایتشان خیلی تشکر می‌کنم. اما آن‌ها در خیلی مواقع به با جنجال‌های خود در فضای مجازی برای تیم حاشیه درست می‌کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gglxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کری خوانی سوما برای پرسپولیسی‌ها