تاریخ انتشار: 1397/02/02 09:07
کد خبر: 151002

یونایتد سال آینده همه جام‌ها را می‌خواهد ببرد

هافبک شیلیایی منچستریونایتد می‌گوید منچستریونایتد سال آینده برای قهرمانی در تمام جام‌های موجود تلاش خواهد کرد.
یونایتد سال آینده همه جام‌ها را می‌خواهد ببرد

 ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد  موفق شد با برتری دو بر یک برابر تاتنهام ضمن حذف این تیم راهی فینال جام حذفی فوتبال انگلیس شود و باید در دیدار نهایی به مصاف برنده نهایی بازی چلسی و ساوتهمپتون برود که امروز (یک‌شنبه) برگزار می‌شود.

الکسیس سانچس که ستاره تیمش در بازی روز گذشته بود و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت‌: برای من خیلی سخت بود که بعد از جدایی از آرسنال به تیم بزرگی هم‌چون منچستریونایتد بروم. خیلی تلاش کردم که به شرایط عادت کنم. در حال‌ حاضر خیلی خوشحال هستم که توانستم پاسخ اعتماد مربی را بدهم. ژوزه مورینیو، مربی است که انتظارات زیادی از شما دارد و وقتی که شکست می‌خوریم بسیار ناراحت می‌شود. ما به چنین انتظاراتی نیاز داریم تا بتوانیم بهترین نمایش خودمان را در زمین به نمایش بگذاریم. او از من می‌خواهد که به عنوان بازیکن آزاد در زمین فعالیت کنم. مورینیو به من گفت‌ از فوتبال بازی کردن لذت ببر، دفاع کن، حمله کن و هر کاری که می خواهی آن را انجام بده.

سانچس در پایان صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: امسال سال سختی برای ما بود. من فکر می‌کنم سال آینده باید برای قهرمانی‌ها تلاش کنیم. ما در حال‌ حاضر باید با قهرمانی در جام حذفی فصل را به پایان برسانیم. من برای همین قهرمانی‌ها به این جا آمدم. باید سال آینده در تمام جام‌های ممکن موفق باشیم و قهرمانی به دست بیاوریم. از همین حالا باید خودمان را برای یک فصل موفقیت‌آمیز آماده کنیم.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید در خانه به مصاف آرسنال برود که در این بازی سانچس برابر هم تیمی‌های سابقش به میدان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276e7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: انتقادات از ما بیش از اندازه است