تاریخ انتشار: 1397/02/04 19:37
کد خبر: 150630

ماجرای عجیبی که بوفون آن را تکذیب کرد!

جان لوییجی بوفون، سنگربان ایتالیایی یوونتوس شایعات انتقاد از مهدی بن عطیه را تکذیب کرد.
ماجرای عجیبی که بوفون آن را تکذیب کرد!

امروز اخباری در مورد انتقاد بوفون و عصبانیت او در رختکن بعد از دیدار برابر ناپولی منتشر شده بود که سنگربان یوونتوس همه را تکذیب کرد.
بوفون گفت: "این خبر نیز از آن دسته شایعاتی است که زمانیکه تیمی مانند یوونتوس نقطه ضعفی ندارد برای این تیم ساخته می شود. آنها سعی دارند محیط باشگاه را بی ثبات ساخته و اطمینان و اتحاد گروه را تضعیف کنند اما این اتفاقات طبیعی است، از زمانی که من در یوونتوس بوده ام شرایط اینگونه است.

در طول 17 سال حضورم در یوونتوس هیچکس یک نفر را مقصر شکست ها ندانسته و تا زمانی که من کاپیتان این تیم هستم هرگز اتفاق نخواهد افتاد. از اینکه به بن عطیه اشاره می کنم متاسفم اما وظیفه دارم در مورد اخبار نادرست از اعضای تیم محافظت کنم.

در روزهای اخیر 5 امتیاز مهم را از دست داده ایم اما هنوز صدرنشین هستیم اما اگر دیگران بهتر از ما باشند، به آنها تبریک می گوییم زیرا در یک فصل با 38 بازی، قهرمان همیشه سزاوار فتح جام بوده است.

دیدار برابر اینتر سرنوشت ساز است اما بقیه بازی ها نیز بسیار مهم هستند و بعد فینال کوپا ایتالیا پیش روی ماست. در نهایت اتحاد تیمی به ما اجازه خواهد داد در این 20 روز یوونتوس واقعی را تجربه کنیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9gw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش جالب هواداران رئال به اخراج بوفون!