تاریخ انتشار: 1397/02/05 14:55
کد خبر: 150550

چرا باشگاه رم محمد صلاح را به راحتی از دست داد؟

برای بسیاری از فوتبال دوستان جای سوال است که چرا باشگاه رم محمد صلاح را در تابستان به راحتی از دست داد.
چرا باشگاه رم محمد صلاح را به راحتی از دست داد؟

 تابستان گذشته لیورپول با تنها 42 میلیون یورو محمد صلاح را به خدمت گرفت. چند هفته بعد و با انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به بارسا، همه معادلات به هم خورد و قیمت بازیکنان دوبرابر شد. صلاح شب گذشته دو گل از پنج گل لیورپول به رم را به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد تا بیش از پیش ارزش هایش را اثبات کند.

مونچی، مدیر ورزشی رم در مورد دلیل فروش صلاح به رادیو اوندا سرو گفت:« من مسئول فروش صلاح هستم و او با نظر من به لیورپول رفت. وقتی به عنوان مدیر ورزشی رم معرفی شدم، شرایط مالی باشگاه زیر نظر یوفا قرار داشت و ما در خطر زیر پا گذاشتن فیرپلی مالی بودیم. اگر همین حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستیم، به خاطر فروش محمد صلاح است. ما باید تا 30 ژوئن، یک بازیکن خوب مان را می فروختیم تا از خطر محرومیت فرار کنیم.

برای صلاح پیشنهادی 30 میلیونی رسیده بود اما در نهایت با 42 میلیون یورو که بعلاوه چند بند که تا 50 میلیون یورو نیز افزایش می یابد، او را به لیورپول واگذار کردیم. واضح است که پس از انتقال نیمار، دمبله و کوتینیو، رقم فروش محمد صلاح حالا بیشتر به یک شوخی شبیه است. به لیورپول برای این خرید خوب تبریک می گویم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276yke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام محمد صلاح در تاریخ باشگاه لیورپول قرار گرفت