تاریخ انتشار: 1397/02/08 07:28
کد خبر: 150180

ژاوی فصل هم بعد به فوتبال خود ادامه خواهد داد/وضعیت پور علی گنجی مشخص نیست!

باشگاه السد اعلام کرد که قرارداد سرمربی پرتغالی این تیم تمدید می‌شود و ژاوی هم فصل بعد به فوتبال خود ادامه خواهد داد، این درحالی است که وضعیت پورعلی گنجی هنوز در هاله‌ای از ابهام است.
ژاوی فصل هم بعد به فوتبال خود ادامه خواهد داد/وضعیت پور علی گنجی مشخص نیست!

و به نقل از الوطن، السد در لیگ ستارگان قطر برای دومین سال پیاپی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم در فینال جام حذفی هم برابر الدحیل تن به شکست داد و در رده دوم قرار گرفت.

با وجود ناکامی السد در فصل جاری رئیس این باشگاه اعلام کرد که فریرا در پست خود ابقا خواهد شد. محمد غانم، گفت‌: فریرا فصل بعد سرمربی السد خواهد بود و قصد قطع همکاری با او را نداریم.

با وجود این که خبرهای زیادی درباره خداحافظی ژاوی از فوتبال به گوش می‌رسد باشگاه السد اعلام کرد که این بازیکن اسپانیایی فصل بعد هم به فوتبال خود ادامه‌ خواهد داد.

مرتضی پورعلی گنجی، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم در السد بازی می‌کند. قرارداد این بازیکن به پایان رسیده و هنوز معلوم نیست که آیا او فصل بعد هم در السد بازی خواهد کرد یا نه. با توجه به  عملکرد بسیار خوبی که مرتضی در السد داشته به احتمال خیلی زیاد قرارداد او هم تمدید خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed6ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست اینستاگرامى مرتضی پورعلی گنجی براى ژاوى به مناسبت سالروز تولدش +عکس