تاریخ انتشار: 1397/02/09 07:46
کد خبر: 150046

سرمربی جدید چلسی از ایتالیا می آید

مطبوعات گزارش دادند که آنتونیو کونته در حال تجربه کردن آخرین فصل حضورش در چلسی است و قرار است در پایان فصل سری، سرمربی ناپولی، جانشین او شود.
سرمربی جدید چلسی از ایتالیا می آید

هرچه به پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نزدیک می‌‌شویم احتمال جدایی آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی از این تیم هم بیشتر می‌‌شود. او که فصل پیش توانسته بود آبی‌های لندنی را به قهرمانی برساند در این فصل عملکرد خوبی نداشته و تیمش در لیگ قهرمانان هم موفق نبوده است.

سایت گل اما در گزارشی مدعی شده باشگاه انگلیسی به دنبال برقرار کردن ارتباط با مائوریتسیو سری، سرمربی ناپولی است تا برای فصل بعد او را به خدمت گیرد. همچنین پیش از این مدیر برنامه‌های سری در لندن دیده شده است، هرچند که ناپولی هم اخیرا برای تمدید قرارداد او اقدام کرده و هنوز موفق به کسب پاسخ مثبت این مربی نشده است.

سری رقم فسخ قرارداد ۸ میلیون یورویی دارد و دستمزدش هم سالانه ۱.۲ میلیون پوند است و این رقم باعث شده با عملکرد خوب ناپولی باشگاه‌های مطرح دنیا به فکر جذب او بیفتند.

البته او تنها گزینه چلسی نیست و یکی دیگر از مربیانی که به این تیم نسبت داده می‎شود لوئیز انریکه است که توانست موفقیت‌های فوق‌العاده‎ای با بارسلونا به دست آورد.

هر زمان از کونته درباره این پرسیده شده که آیا در پایان فصل از چلسی خواهد رفت یا نه او اعلام کرده چنین تصمیمی ندارد، با این حال مطبوعات تقریبا مطمئن هستند که او دیگر در تیم رومان آبراموویچ جایی نخواهد داشت و زمانش رسیده که مربی جدیدی کارش را در این تیم آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym6ne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته شایعات اخیر را تکذیب کرد