تاریخ انتشار: 1397/02/09 23:26
کد خبر: 149906

آقای خاص:امیدوارم بار دیگر مقابل ونگر قرار گیرم

مورینیو معتقد است تیمش شایسته برد مقابل آرسنال بود.
آقای خاص:امیدوارم بار دیگر مقابل ونگر قرار گیرم

منچستریونایتد با برد خانگی مقابل آرسنال، حضورش را در بین ۴ تیم برتر لیگ قطعی کرد و به این ترتیب فصل بعد هم در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. ژوزه مورینیو بعد از بردی دیگر مقابل ونگر، چنین گفت:

فکر می کنم خیلی خوب بازی نکردیم، تغییرات در ترکیب تیم آرسنال از لحاظ ذهنی، اثر مثبتی روی بازیکنان مان نگذاشت. بار مسئولیت کمتری روی بازیکنان آن ها وجود داشت و در عوض بازیکنان ما با خونسردی بیشتر در زمین بازی می کردند. اما فکر می کنم در ۲۰ دقیقه پایانی فشار خوبی روی حریف گذاشتیم و به خاطر خواست مان برای برد، شایسته پیروزی بودیم. فکر می کنم برای سوم شدن به یک یا دو امتیاز و برای قطعی کردن دومی در لیگ، به ۳-۴ امتیاز نیاز داریم. بنابراین خیلی با آن چیزی که به دنبالش هستیم، فاصله نداریم. با دوم شدن برای اولین بار از زمان جدایی فرگوسن، به این رده می رسیم. در بسیاری از بخش ها پیشرفت داشتیم ولی نه به اندازه ای که بتوانیم قهرمان لیگ یا لیگ قهرمانان شویم ولی فاصله زیاد نیست.

مورینیو در مورد مراسم ابتدای مسابقه که با تقدیم یک یادگاری برای ونگر همراه شد، گفت:

قبل از مسابقه با او دقایقی صحبت کردم، بعد از مسابقه فرصت ملاقات را نداشتیم. فردا استراحت دارم و به لندن سفر می کنم. ونگر هم بازی حساسی پیش روی خود دارد. خوشحالم که باشگاه به ونگر ادای احترام کرد. به باشگاه گفتم؛ دوست دارم یادبود را فرگوسن به ونگر دهد، چرا که او رقیب اصلی اش بود. امیدوارم بار دیگر مقابل ونگر قرار گیرم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9r5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو و ونگر در یک صورت میتوانند دوستان خوبی برای یکدیگر باشند