تاریخ انتشار: 1397/02/10 08:25
کد خبر: 149892

سرمربی شیاطین سرخ: شاید لوکاکو فینال جام حذفی را از دست بدهد

سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد ممکن است لوکاکو به دلیل مصدومیت فینال جام حذفی را از دست بدهد.
سرمربی شیاطین سرخ: شاید لوکاکو فینال جام حذفی را از دست بدهد

و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد موفق شد با گل دقایق پایانی مروان فلاینی، آرسنال را دو بر یک در حساس‌ترین بازی هفته‌ لیگ جزیره شکست دهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بعد از پایان این مسابقه ابتدا درباره حضور مروان فلاینی در فصل آینده صحبت کرد و گفت‌: من فکر می‌کنم بازیکنی که بعد از گلزنی آرم باشگاه را در دست می‌گیرد و می‌بوسد می‌خواهد در تیم بماند. او بازیکن مهمی برای باشگاه است. هم من و هم باشگاه دوست داریم که او قراردادش را تمدید کند و من امیدوار هستم که این اتفاق به زودی رخ دهد.

سرمربی منچستریونایتد ‌اضافه کرد: خوشحال هستیم که سهمیه لیگ قهرمانان ما قطعی شد. اگر بازی مساوی تمام می‌شد عادلانه نبود. فشار روی تیم آرسنال نبود، با این حال خوب دفاع کردند. در نیمه دوم تلاش بسیار زیادی کردیم تا گلزنی کنیم و خوشحال هستم که توانستیم به حقمان برسیم. هنوز چهار امتیاز دیگر نیاز داریم که نایب قهرمانی خودمان را قطعی کنیم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان صحبت خود، درباره مصدومیت لوکاکو و آخرین حضور آرسن ونگر در اولدترافورد به صحبت پرداخت و گفت‌: درباره ونگر باید این را بگویم که  او رقیب قابل احترامی برای ما بود و خوشحال هستم که سرالکس قبل از بازی از او تقدیر کرد، چون فرگوسن بیش از من برابر ونگر قرار گرفت. درباره مصدومیت لوکا هم فعلا چیز خاصی نمی‌توان گفت‌. او حتی شاید فینال جام حذفی را از دست بدهد. ما امیدواریم او را در کنار خودمان داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmvl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمیدرضا صدر تنش در منچستر را مورد تحلیل و بررسی قرار داد