تاریخ انتشار: 1397/02/10 20:53
کد خبر: 149780

خامس رودریگز: به رئال گل بزنم، خوشحالی نمی کنم

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ مدعی شد در صورتی گلزنی برابر رئال مادرید خوشحالی نخواهد کرد.
خامس رودریگز: به رئال گل بزنم، خوشحالی نمی کنم

 خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ مدعی شد در صورتی گلزنی برابر رئال مادرید خوشحالی نخواهد کرد. خامس که یک سال قبل آخرین بازی خود را در برنابئو با لباس رئال مادرید انجام داد، فردا شب در ترکیب تیم بایرن مونیخ قرار گرفته تا انتقام شکست دور رفت در آلمان را بگیرند.

بازگشت به برنابئو: بعد از یک سال حضور در برنابئو شیرین است. اینجا خانه من است و من فکر می کنم هم من احساس خوبی نسبت به هواداران دارم و هم آنها از من استقبال خواهند کرد. من به دنبال ثابت کردن چیزی به کسی یا انتقام نیستم و تنها هدف من راهیابی به لیگ قهرمانان است. اگر گل بزنم جشن نخواهم گرفت زیرا طی 3 فصل حضور در مادرید رفتار خوبی با من شد و من در رئال مادرید فاتح همه چیز شدم و در این تیم خوشحال بودم.

رویارویی با زیدان: من از زیدان عصبانی نبوده و هدفم غلبه بر او نیست. فقط می خواهم به فینال بروم و هیچ چیزی برابر او و یا علیه باشگاه ندارم و فقط علاقه دارم بازی خوبی ارائه دهم.

دیدار برابر رئال مادرید: فکر نمی کنم تغییر فراوانی در ترکیب ایجاد شود زیرا ما در باز رفت هم خوب بازی کردیم و فقط موفق به گلزنی نشدیم اما فردا شب باید در این زمینه هم موفق باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed6y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های عجیب هاینکس در خصوص ستاره انتقالی رئال