تاریخ انتشار: 1397/02/11 11:30
کد خبر: 149708

یانگ: امیدوارم در فینال جام حذفی برای تیمم به میدان بروم

اشلی یانگ ابراز امیدواری کرد بتواند به حضورش در منچستریونایتد تداوم ببخشد و در فینال جام حذفی به میدان برود.

یانگ: امیدوارم در فینال جام حذفی برای تیمم به میدان بروم

 ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد موفق شد با گل دقایق پایانی مروان فلاینی، آرسنال را دو بر یک در حساس‌ترین بازی هفته‌ لیگ جزیره شکست دهد.

اشلی یانگ یکی از خوب های منچستریونایتد در این فصل بود و در بازی برابر آرسنال نیز پاس گل دوم تیمش را فراهم کرد. اشلی یانگ، هافبک منچستریونایتد درباره شرایط این تیم برای ادامه فصل گفت: همه اعضای تیم دوست دارند در تمام بازی‌ها به میدان بروند و من هم دوست دارم در ادامه فصل نیز بازی کنم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که در فینال جام حذفی برای تیمم به میدان بروم. این فصل آن چیزی نبود که ما انتظار آن را داشتیم و دوست داشتیم شرایط برای ما به گونه ای بهتر باشد. در مقاطع زیادی از فصل در رده دوم قرار گرفتیم و الان که فکر می کنم می بینم که می توانستیم بهتر باشیم. در یکسری از بازی‌ها در اواخر بازی دروازه ما باز شد. برای فصل بعد باید بهتر از این فصل باشیم تا بتوانیم برای کسب جام امیدوار باشیم.

او در ادامه صحبت‌های خود ادامه داد: تا این‌جای فصل عملکرد ما خیلی خوب بوده است و باید در ادامه فصل نیز با همین قدرت به کارمان ادامه دهیم. این همان چیزی است که امسال ما برای آن خودمان را آماده کردیم و بازیکنان بزرگی را نیز به خدمت گرفتیم تا به این هدف برسیم.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید جمعه در خانه برایتون به میدان برود که این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edzl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای خاص:امیدوارم بار دیگر مقابل ونگر قرار گیرم