تاریخ انتشار: 1397/02/11 17:52
کد خبر: 149680

بازیکنانی که از یوونتوس رفتنی هستند

یوونتوس همانند سال های اخیر، پنجره نقل و انتقالات تابستانی شلوغی را سپری خواهد کرد.
بازیکنانی که از یوونتوس رفتنی هستند

آینده نگری، رمز یوونتوس است. بیانکونری در آستانه کسب هفتمین اسکودتوی پیاپی خود قرار گرفته و انتظار می رود تا مکس الگری، سرمربی یوونتوس فصل آینده نیز سکان دار هدایت این تیم باشد. با توجه به حل شدن این دو مسئله، یوونتوس روی فصل نقل و انتقالاتی خود برنامه ریزی خواهد کرد.

به گزارش رومئو آگرستی، خبرنگار گل ایتالیا و نزدیک به باشگاه یوونتوس، جانلوییجی بوفون آماده است تا در چهل سالگی و کسب احتمالی دو قهرمانی داخلی، دستکش هایش را آویزان کند و در اوج و با قهرمانی، از دنیای فوتبال خداحافظی کند. پس از بوفون، دیگر فردی که می تواند از یوونتوس، جدا شود، استفان لیخشتاینر سوئیسی است که در آستانه کسب هفتمین قهرمانی پیاپی اسکودتو با یوونتوس قرار دارد و می تواند با دستیابی به این عنوان نامش را در تاریخ بانوی پیر جاودانه کند اما قرارداد این مدافع راست ۳۴ ساله سوئیسی یک ماه دیگر به اتمام می رسد و یوونتوس قرارداد او را تمدید نخواهد کرد. بنابر این لیخشتاینر آزاد است تا در تابستان به تیم دیگری برود. المپیک مارسی تیمی است که به طور جدی وضعیت لیخشتاینر را دنبال می کند و تیم هایی از بوندس لیگا و لیگ برتر نیز پیگیر وضعیت وی هستند.

کوادوو آساموا نیز داستان مشابهی با لیخشتاینر دارد. این مدافع چپ غنایی قراردادش با یوونتوس، در سی ژوئن به اتمام می رسد و حاضر نیست قراردادش را با بیانکونری تمدید کند زیرا پیشنهادی سه ساله با دستمزد سالانه ۳٫۵ میلیون یورویی از اینتر دریافت کرده است. بنابر این، جدایی این بازیکن ۲۹ ساله از یوونتوس را نباید عجیب دانست. آندره آ بارتزالی و جورجو کیه لینی، دو بازیکن با سابقه یوونتوس دیگر بازیکنانی هستند که قرارداد آن ها در ماه ژوئن خاتمه می یابد اما آن ها در یوونتوس خواهند ماند. یوونتوس قصد دارد تا قرارداد بارتزالی را تا سال ۲۰۱۹ و قرارداد کیه لینی را تا سال ۲۰۲۰، تمدید کند. پس از خداحافظی بوفون، کیه لینی و بارتزالی رهبر یوونتوس، خواهند بود و بن عطیه، روگانی و کالدارا در کنار این دو، خط دفاع بیانکونری را تشکیل خواهند داد.

از سوی دیگر، داستان کلودیو مارکیزیو، هافبک محصول آکادمی بیانکونری فرق دارد. جدایی مارکیزیو از یوونتوس، محتمل است و از لیگ حرفه ای آمریکا به عنوان مقصد آینده شاهزاده تورین نام برده می شود. یوونتوس با جذب قریب الوقوع امره جان، قصد دارد تا هر چه بیشتر خط هافبک خود را تقویت کند و جدایی مارکیزیو که این روزها نیمکت نشین مطلق است، جای تعجبی نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edz69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یوونتوس در زمین کالیاری / بانوی پیر در فاصله سه امتیازی صدرنشین

آلگری: من تصمیم می‌گیرم چه چیزی برای او و یوونتوس، بهترین  است
در بازی با هلاس ورونا امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد

توقف خانگی بانوی پیر در برابر اینتر
هفته شانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا