تاریخ انتشار: 1395/04/21 09:29
یورو ۲۰۱۶ - فرانسه
کد خبر: 274591

ناآرامی خیابانی در جریان فینال یورو 2016/ حدود 50 نفر دستگیر شدند

هواداران فوتبال تلاش می کردند وارد یکی از محل های تماشای عمومی مسابقات در نزدیکی برج ایفل شوند. /پلیس برای مقابله با این افراد از گاز اشک آور و ماشین های آب پاش استفاده کرد.
ناآرامی خیابانی در جریان فینال یورو 2016/ حدود 50 نفر دستگیر شدند

به گزارش فرتاک ورزشی، رئیس پلیس این شهر با تایید خبر حدود 50 مورد دستگیری در فرانسه، اعلام کرد: درگیری ها در ساعت 19 به وقت پاریس (21 و 30 دقیقه به وقت تهران) و زمانی رخ داد که هواداران فوتبال تلاش می کردند وارد یکی از محل های تماشای عمومی مسابقات در نزدیکی برج ایفل شوند. این محل دو ساعت پیش از آغاز بازی با تکمیل ظرفیت 90 هزار نفر، بسته شده بود.

برخی از هواداران فوتبال در پاسخ به اقدام پلیس در ممانعت از ورود افراد بیشتری به محل تماشای عمومی فوتبال به پرتاب اشیایی به سمت پلیس و آتش زدن سطل های زباله، تعدادی موتور و یک خودرو اقدام کردند. پلیس برای مقابله با این افراد از گاز اشک آور و ماشین های آب پاش استفاده کرد.

بر پایه این گزارش پس از آرام شدن درگیری ها در نزدیکی ایفل، نوبت به جشن قهرمانی هواداران تیم پرتغال در خیابان های پاریس رسید. به گفته رئیس پلیس فرانسه، جز دو مورد شکستن ویترین مغازه ها، مشکل دیگری در این باره رخ نداد.

از حدود 40 مورد دستگیری در پاریس، تعدادی در نزدیکی استادیوم فرانسه در حومه شمالی پاریس و محل برگزاری مسابقه فینال میان دو تیم فرانسه و پرتغال صورت گرفت که دلیل آن اقدام به تخریب و یا دستفروشی اعلام شد.

منابع پلیس همچنین از بازداشت 9 نفر در شهر لیون فرانسه به دلیل خشونت و آتش بازی خبر دادند.

دیشب (یکشنبه) آخرین مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا در فرانسه برگزار شد و تیم پرتغال با یک گل، میزبان مسابقات را شکست داد و به قهرمانی رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vproj

آخرین اخبار