تاریخ انتشار: 1397/02/12 11:55
کد خبر: 149590

واکنش جالب ناواس به احتمال جذب یک دروازه بان توسط رئال مادرید

دروازه‌بان رئال مادرید نسبت به حضور احتمالی یک دروازه‌بان جدید در تیمش واکنش نشان داد.
واکنش جالب ناواس به احتمال جذب یک دروازه بان توسط رئال مادرید

به نقل از آس، رئال مادرید با درخشش کیلور ناواس و دبل کریم بنزما توانست با تساوی دو بر دو برابر بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. دروازه‌بان رئال مادرید پس از بازی گفت: خیلی خوشحال هستم و خدا را شکر می کنم. شب خیلی سختی بود. بایرن حریف بزرگی است و ما را آزار داد. در فینالی حضور داریم که به دنبالش بودیم. ما تاریخ‌سازی کرده بودیم و هرگز ناامید نشدیم. با اشتیاق و با احترام به حریف به استقبال فینال می‌رویم.

ناواس به عملکرد بنزما اشاره کرد و گفت: به خاطر او خیلی خوشحالم. او با وجود این که درباره‌اش صحبت‌های زیادی می‌شود تلاش زیادی می‌کند. بنزما هرگز ناامید نمی‌شود و به خاطر او می‌میریم.

دروازه بان کاستاریکایی نسبت به خرید احتمالی یک دروازه‌بان برای رئال مادرید به شوخی گفت: رئال مادرید پیش از این با یک دروزاه‌بان جدید قرارداد امضا کرده است. من موهایم را کوتاه کردم و دروازه‌بان دیگری شدم. کاپیتان‌های تیم همیشه از من حمایت می‌کنند. ما یک گروه متحد هستیم که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

ناواس در مورد آینده‌اش اظهار کرد: بودن در مادرید یک امتیاز است. اگر با من باشد با مادرید قراردادم را تمدید می‌کنم و در این تیم بازنشسته می‌شوم. معتقدم برخی از هواداران نیز مرا دوست دارند. اگر کسی از من بخواهد در مادرید بمانم از او تشکر خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwlr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیل: منچستریونایتد؟ پیشنهادی دریافت نکرده‌ام