//
کدخبر: ۹۰۶۳۱ //

اتلتیکومادرید - آرسنال؛ آخرین امید لندنی‌ها، رویای بزرگ مردان مادرید

اتلتیکومادرید از ساعت ۲۳:۳۵ امشب (پنجشنبه) در خانه‌اش، «واندا متروپولیتانو» به قصد بهبود تساوی یک بریک بازی رفت در زمین آرسنال، وارد جدال بزرگ دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا می‌شود.

اتلتیکومادرید - آرسنال؛ آخرین امید لندنی‌ها، رویای بزرگ مردان مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

امیدهای اتلتیکومادرید برای تبدیل تساوی یک بریک در زمین آرسنال به پیروزی مجموع و سومین صعود سال‌های اخیر به فینال لیگ اروپا، سد بزرگی به نام انگیزه آرسنال برای دستیابی به جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از طریق این رقابت‌ها را دارد.

آرسنال در روزهای منجر به جدایی ونگر از این تیم کاملا احساسی ظاهر می‌شود. آنها ابتدای هفته در لیگ مغلوب گل ثانیه‌های پایانی منچستریونایتد شدند و می‌دانند دیگر امکان رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده از طریق لیگ برتر را ندارند، پس تنها امید باقی‌مانده قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه از این طریق است. در سوی مقابل اتلتیکو که حضورش در لیگ قهرمانان را قطعی کرده، ابتدای هفته در جهت حفظ مقام دوم لالیگا به سختی از سد رقیبش گذشت و بعید به نظر می‌رسد نایب قهرمانی را از دست بدهد. اگر این تیم مانند رئال مادرید فینالیست شود، بعید نیست برای اولین بار در تاریخ شاهد یک دربی در سوپر جام اروپا باشیم.

غایبان بازی 

اتلتیکومادرید علاوه بر سیمئونه، سرمربی اخراجی‌اش در بازی رفت، ورسالیکو، مدافع خودش را هم به دلیل دریافت کارت قرمز در جدال ورزشگاه امارات در اختیار ندارد. در سوی مقابل آرسنال مصدوم و محروم جدیدی نداردو با قدرت به مصاف رقیب می‌رود.

رویارویی قبلی 

این 2 تیم برای اولین بار در بازی رفت به مصاف هم رفتند و با وجود اینکه اخراج ورسالیکو و سیمئونه، کار تیم میهمان را سخت کرده بود در نهایت گلزنی گریزمان در 10 دقیقه پایانی، پیشتازی آرسنال را از بین برد و 2 تیم به تساوی یک بریک در زمین آرسنال و استادیوم امارات رضایت دادند.

 نکات کلیدی 

*آرسن ونگر برای دویست و پنجاهمین بار در میادین اروپایی روی نیمکت می‌نشیند.

*اتلتیکومادرید بدون گل خورده هر 4 بازی خانگی اخیر اروپایی را برده است.

*آرسنال در 6 بازی اخیر در خانه تیم‌های اسپانیایی 4 باخت و 2 تساوی به دست آورده است.

ترکیب احتمالی

آرسنال: اوسپینا، چمبرز، ایووبی، نیلس، کولاسیناچ، مخیتاریان، بیرین، ولبک، رمزی، ژاکا و کوشیلنی

اتلتیکومادرید: اوبلاک، گودین، گابی، کوکه، توماس، ساویچ، ویتولو، کاستا، فران، تورس و کوره‌آ

در دیگر بازی دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا سالزبورگ به قصد جبران شکست 2 بر صفر در زمین المپیک مارسی به میدان می‌رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان