تاریخ انتشار: 1397/02/13 13:37
کد خبر: 149438

تی شرت بازیکنان رئال مادرید صدای لیورپولی ها را درآورد+عکس

هواداران لیورپول، انتقادات تندی از تی شرت بازیکنان رئال که در جشن صعود به فینال چمپیونزلیگ به تن کرده بودند، مطرح کردند.
تی شرت بازیکنان رئال مادرید صدای لیورپولی ها را درآورد+عکس

رئال مادرید با تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در مجموع با برتری 4-3 راهی فینال رقابت ها شد. این چهارمین حضور رئال در فینال چمپیونزلیگ در 5 سال اخیر است که در سه فینال پیشین، آنها به قهرمانی دست پیدا کرده اند. پس از این پیروزی، بازیکنان رئال با پیراهنی در زمین ظاهر شدند که روی آن نوشته شده بود:" به سوی جام سیزدهم" پس از قهرمانی دهم، این موضوع به شعار رئالی ها تبدیل شد و از آن برای رسیدن به جام‌های یازدهم و دوازدهم هم استفاده کرده بودند.

با این حال، لیورپولی ها که صعود تیمشان به فینال با پیروزی در مجموع 7-6 مقابل رم قطعی شد، از این تی شرت و نوشته آن استقبال نکردند. در حقیقت هواداران لیورپول معتقدند که رئالی ها فکر می‌کنند با صعود به فینال، قهرمانی آنها قطعی شده و کار تمام است. از همین رو انتقادات بسیاری از سوی هواداران لیورپول در توئیتر مطرح شده است.

جالب ترین انتقاد از سوی یکی از هواداران لیورپول، مقایسه این تی شرت با فینال 2005 بود، جایی که میلان تا پایان نیمه اول، 3-0 از لیورپول پیش بود و گتوزو در هنگام خروج از زمین، دستی به جام قهرمانی کشید. لیورپولی ها معتقدند که گتوزو فکر می‌کرد کار تمام شده و در پایان بازی جام را بالای سر خواهند برد. با این حال لیورپول در نیمه دوم سه گل زد و کار را به تساوی کشاند و در نهایت در پنالتی ها قهرمان رقابت ها شد.

01299858


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkekg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره لیورپول کدام تیم را حریف مناسبی می‌داند؟