تاریخ انتشار: 1397/02/13 15:52
کد خبر: 149424

سوژه های جنجالی داوران علت موفقیت لیورپولی ها در لیگ قهرمانان

مانطور که یورگن کلوپ گفت، برای رسیدن به فینال عواملی چون شانس و داوری نیز مورد نیاز هر تیمی است.
سوژه های جنجالی داوران علت موفقیت لیورپولی ها در لیگ قهرمانان

 همانند دیدار جنجالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئو، مسابقه رم و لیورپول برگشت نیز سوژه های داوری جنجالی فراوانی داشت و اتفاقاتی که دامیر اسکومینا در آن نقش آفرینی کرد در نهایت باعث حذف تیم شایسته جالوروسی شد.

لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی برابر سیتی هم از داوری سود برد. در دیدار رفت، اولین گل مرسی سایدی ها که شیرازه شاگردان گواردیولا را از هم پاشید، توسط محمد صلاح در موقعیتی آفساید به ثمر رسید.

این اتفاق در دیدار برگشت هم تکرار شد و در اوج حملات سیتیزن ها و هنگامیکه آنها در اواخر نیمه اول توسط لروی سانه به گل دوم دست یافتند، این گل صحیح آفساید اعلام شد و بعد از اعتراض و اخراج گواردیولا، کار حریف لیورپول برای جبران بسیار دشوار شد.

اما این روند در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برابر جالوروسی در انگلیس هم تکرار شد و علیرغم ابهاماتی که در مورد احتمال خطا بودن گل اول پیش از ضربه صلاح در میانه میدان وجود داشت، گل سوم میزبان که توسط سادیو مانه به ثمر رسید، روی ارسال پاس محمد صلاحی بود که در آفساید قرار داشت.

این سناریو دیشب و در استادیوم المپیکو نیز تکرار شد و 2 پنالتی مسلم جالورروسی در نیمه دوم، یکی صحنه خطای کاریوس روی ژکو که پیش از آن به اشتباه آفساید اعلام شد و دیگری هند واضح آرنولد، 2 پنالتی از دست رفته تیم دی فرانچسکو در نیمه دوم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gegq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیکه عجیب کلوپ به حریف امروز تیم خود!