تاریخ انتشار: 1397/02/13 16:15
کد خبر: 149421

پرتماشاگرترین تیم سری A ایتالیا مشخص شد

فهرست تیم‌هایی که بازی‌های‌شان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بیشترین تعداد تماشاگر را داشته است، منتشر شد.
پرتماشاگرترین تیم سری A ایتالیا مشخص شد

تیم فوتبال اینتر در رده نخست تیم‌‌هایی قرار گرفت که در این فصل از رقابت‌های سری A‌ ایتالیا، بازی‌های‌شان با حضور بیشتری تعداد تماشاگر برگزار شده است.

طبق آمارهای ثبت شده در این فصل از دسته اول فوتبال ایتالیا، مجموع تعداد تماشاگرانی که در این فصل برای تماشای بازی‌های این تیم به ورزشگاه رفتند از مرز یک میلیون نفر گذشت و به این ترتیب اینتر به تنها تیمی تبدیل شد که این رقم برایش به ثبت رسیده است.

در این فصل از رقابت‌های کالچو، رکورد بیشترین فروش بلیت برای دربی ایتالیا در نیم فصل دوم بود که 78 هزار و 328 نفر آن را از نزدیک تماشا کردند و مجموع تماشاگرانی که بازی‌های اینتر را در این فصل تماشا کردند به رقم یک میلیون و 26 هزار و 177 رسید. این در حالیست که نراتزوری هنوز یک بازی خانگی دیگر تا پایان فصل مقابل ساسولو دارد که می‌تواند این عدد را حتی بالاتر از این هم ببرد.

پس از اینتر، رقیب همشهری یعنی میلان با مجموع 894 هزار و 502 تماشاگر در رده دوم قرار دارد. به طور متوسط در هر بازی خانگی میلان 52 هزار و 618 نفر به ورزشگاه رفته‌اند و این در حالیست که این رقم برای اینتر 57 هزار و 10 نفر بوده است.

ناپولی سومین تیمی است که بازی‌هایش بیشترین تماشاگر را به ورزشگاه‌ کشانده است و مجموعاً 719 هزار و 503 نفر بازی‌های خانگی این تیم در فصل جاری سری A را از نزدیک تماشا کرده‌اند، یعنی به طور میانگین 42 هزار و 324 تماشاگر در هر بازی.

چهارمین تیم هم در این رده‌بندی یوونتوس است که مجموعاً 658 هزار و 917 تماشاگر بازی‌های خانگی‌اش در این فصل سری A را از نزدیک دیدند که به طور متوسط 38 هزار و 760 نفر در هر بازی بوده است. البته پایین بودن رقم تماشاگران یوونتوس نسبت به رقبای میلانی و ناپولی به دلیل ظرفیت به مراتب کمتر ورزشگاه این تیم نسبت به ورزشگاه‌های سن سیرو سن‌پائولو است، چرا که ورزشگاه آلیانس تورین به عنوان ششمین ورزشگاه بزرگ ایتالیا، تنها 41 هزار و 507 نفر ظرفیت دارد، در حالی که ورزشگاه سن‌سیروی میلان به عنوان بزرگترین ورزشگاه 80 هزار و 18 و سن‌پائولوی ناپل به عنوان سومین ورزشگاه بزرگ ایتالیا 60 هزار و 240 نفر ظرفیت دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmrpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف خانگی بانوی پیر در برابر اینتر
هفته شانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا