تاریخ انتشار: 1397/02/15 12:45
کد خبر: 149195

خوش آمدگویی لوئیس سوارز به مهاجم جدید بارسلونا

ستاره اروگوئه‌ای آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به شایعه پیوستن همتای فرانسوی‌اش به این تیم واکنش نشان داد که ورود او به جمع شاگردان ارنستو والورده را محتمل‌تر کرد.
خوش آمدگویی لوئیس سوارز به مهاجم جدید بارسلونا

لوئیس سوارس با استقبال از پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا در پایان فصل جاری، به احتمال پیوستن این بازیکن فرانسوی به قهرمان فصل جاری رقابت‌های لالیگا را قوت بخشید.

از فصل گذشته شایعه جدا شدن گریزمان از اتلتیکو مادرید شکل گرفت اما او به دلیل محرومیت این تیم از خرید بازیکن جدید ترجیح داد که به این تیم وفادار بماند و آن را تا پایان محرومیت یکساله‌اش همراهی کند. محرومیت روخی‌بلانکو در ماه ژانویه به پایان رسید و اکنون گریزمان می‌‌تواند این تیم را ترک کند. از بارسلونا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن 27 ساله نام برده می‌شود، اتفاقی که سوارس از آن استقبال می‌کند اگرچه ورود گریزمان می‌تواند به معنا ایجاد رقابتی بزرگ میان این دو نفر برای ورود به ترکیب اصلی کاتالان‌ها باشد.

سوارس درباره هم‌تیمی‌ شدن با گریزمان که در تمامی رقابت‌های این فصل 27 گل زده و سهم بسزایی در رسیدن تیمش به فینال لیگ اروپا داشته، به رادیو رینکن گفت: باعث افتخار باشگاه است که بازیکنانی در سطح آنتوان، عثمان دمبله و کوتینیو داشته باشد. گریزمان بازیکنی است که با ورودش می‌تواند پتانسیل فراوانی به تیم اضافه کند. او سال‌ها تجربه بازی در بالاترین سطوح را دارد و همیشه جنگنده نشان داده است. خط حمله اتلتیکومادرید در حال حاضر تحت فرماندهی اوست و این نکته بسیار مهمی است.

سوارس در واکنش به این سؤال که آیا اضافه شدن گریزمان به ترکیب بارسلونا جایگاه او را در این تیم تهدید نخواهد کرد، اظهار داشت: گریزمان نمی‌آید که جای کسی را در تیم ما بگیرد بلکه با انگیزه‌ای زیاد برای بردن جام‌های فراوان می‌آید. ما از ورود او استقبال می‌کنم.

احتمال پیوستن گریزمان به بارسلونا در حالی قوت گرفته است که او تا سال 2022 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zm6qz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورد جالب کارت قرمزهای بارسلونا