تاریخ انتشار: 1397/02/20 11:23
کد خبر: 148524

مقصد بعدی اینیستا هنوز مشخص نیست/چین یا ژاپن!

آندرس اینیستا که اعلام کرده تصمیم دارد از بارسلونا جدا شود هنوز توضیحی درباره مقصد بعد و تیم آینده‎اش نداده و مشخص نیست به کدام تیم خواهد رفت.
مقصد بعدی اینیستا هنوز مشخص نیست/چین یا ژاپن!

شاید تا همین چندی پیش هم تصور جدایی آندرس اینیستا از تیم فوتبال بارسلونا تصوری عجیب بود و این اتفاق اتفاقی باورنکردنی، اما حالا او در حالی اعلام کرده قرار است از بارسلونا جدا شود که آینده‎اش هم در هاله‎ای از ابهام قرار دارد.

برخی او را به تیم چینی چونگکینگ دانگدای لیفان نسبت دادند و حتی گفته شد او قرار است به تیم ویسل کوبه ژاپن بپیوندد. با وجود همه این صحبت‎ها اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. از طرفی این تیم‎ها که نامشان برده شده بی میل به جذب اینیستا هم نیستند. تیم چینی به دنبال مذاکره با او برای متقاعد کردنش برای پیوستن به لیگ چین است. اما مشکلاتی برای به خدمت گرفتن بازیکن خارجی دارد چون طبق سیاست چینی‎ها این کار مانع از پیشرفت بازیکنان و استعدادهای خودشان می‌‎شود.

از طرفی پیوستن به تیم ژاپنی هم دور از ذهن نیست، مخصوصا که مالک تیم ژاپنی ویسل کوبه همان هیروشی میکیتانی است که رئیس راکوتن، رئیس بارسلونا است.

البته خود اینیستا بیشتر تمایل به بازی در چین دارد و بدون شک دستمزد بالای چینی‌ها در آن تاثیر دارد. به غیر از این پیشنهادات اما این ستاره به تیم‎هایی از استرالیا و امریکا هم نسبت داده می‌‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g6mx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ جدایی اینیستا از بارسلونا قطعی شد