تاریخ انتشار: 1395/04/21 10:39
یورو ۲۰۱۶ - فرانسه
کد خبر: 274579

آنتوان گریزمان:طاقت از دست دادن دو فینال در یک ماه را ندارم.

باور نمی‌کنم که پرتغال از ما بهتر بازی کرده باشد. به حریف به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم اما این را بدون شک می‌دانم که آنها می‌دانند که این قهرمانی ناعادلانه نبود.
آنتوان گریزمان:طاقت از دست دادن دو فینال در یک ماه را ندارم.

به گزارش فرتاک ورزشی، در دیدار فینال یورو 2016 تیم ملی پرتغال برابر فرانسه به برتری رسید. آنتوان گریزمان ستاره تیم‌ملی فرانسه پس از شکست در فینال یورو 2016 مقابل پرتغال گفت: طاقت از دست دادن دو فینال در یک ماه را ندارم. من در یک ماه گذشته در سطح باشگاهی با اتلتیکو و در سطح ملی ناکام ماندم.

وی افزود: یک کابوس را تجربه کردم و این حق من نیست. به این فکر می‌کنم که چگونه باید کفش طلا را بگیرم اما جام را نتوانم بالای سر ببرم. باور نمی‌کنم که پرتغال از ما بهتر بازی کرده باشد. به حریف به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم اما این را بدون شک می‌دانم که آنها می‌دانند که این قهرمانی ناعادلانه نبود.

ستاره اتلتیکو درباره برنده شدن کفش طلای این رقابت‌ها گفت: در چنین شرایطی تقدیم کردن یک جایزه به مردم فرانسه شاید زیاد مهم نباشد. همه ما ناراحت هستیم و امیدوارم این ناراحتی با گذر زمان فراموش شود. به هر حال از یوفا و مقامات برگزارکننده این رقابت‌ها تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq58q

آخرین اخبار