تاریخ انتشار: 1397/02/21 14:19
کد خبر: 148371

بازیکنان آرسنال ونگر را مجبور به خداحافظی از این تیم کردند

مهاجم فرانسوی چلسی و شاگرد سابق ونگر معتقد است،عدم تبعیت توپچی ها از دستورات تاکتیکی ونگر در زمین بازی دلیل جدایی وی از این تیم است.
بازیکنان آرسنال ونگر را مجبور به خداحافظی از این تیم کردند

 اولیویر ژیرو در اظهار نظری جالب در مورد آرسن ونگر که چند ماه قبل شاگردش بود اینگونه سخن گفته است که بازیکنان آرسنال باعث  اصلی در جدایی این مربی بزرگ بعد از 22 سال خدمت برای توپچی ها بوده اند.

این مهاجم فرانسوی اذعان داشته است: آرسن عاشق تیمش بود، او مربی بسیار بزرگی است که هم در زمین بازی هم در زندگی واقعی یک جنتلمن به تمام معناست. او همه چیز را درباره فوتبال می داند و تمام فکر او مختص به تیمش است و اگر بازیکنانی که زیر نظر او قرار دارند به طور کامل به دستوراتش عمل کنند مطمئنا جایگاه آرسنال بالاتر از اینی بود که مربی و دلسوز خود را بعد از دو دهه خدمت بدون کسب جامی راهی کنند.

ژیرو افزود: ما بازیکنان در این تصمیم گیری نقش اساسی داشته ایم و الان از این اتفاق باید ناراحت و شرمگین باشیم زیرا وی تحت تاثیر عملکرد بازیکنانش مجبور به ترک خانه خود شد.

در پایان مهاجم موفق چلسی گفت: فکر نمی کنم این پایان دوران کاری این مرد بزرگ باشد اما من امید دارم او را به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن در فصل آینده ببینم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmwdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برای ونگر چاره ای جز رفتن باقی نمانده است!