تاریخ انتشار: 1397/02/23 01:14
کد خبر: 148170

موناکو در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان قرار گرفت / پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد

در شب شکست پاری‌سن‌ژرمن، موناکو در آستانه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
 موناکو در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان قرار گرفت / پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد

تیم موناکو با برتری یک بر صفر خانگی مقابل مقابل سن‌اتین در بازی‌های همزمان هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) در آستانه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان قرار گرفت.

 تنها گل فابینیو در دقیقه 91 از روی نقطه پنالتی برتری موناکو را رقم زد. ضمن اینکه غزال از این تیم در دقیقه 95 از بازی اخراج شد.

 لیون بازی برده خانگی مقابل استراسبورگ را از دست داد و با شکست 3 بر 2 وارد یک رقابت نفس‌گیر با المپیک مارسی در هفته پایانی برای به دست آوردن  سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شد. باهوکن در دقیقه 22، کاستا در دقیقه 88 و لینارد در دقیقه 94 برای استراسبورگ و فکیر در دقیقه 50 (از روی نقطه پنالتی) و آئوآر در دقیقه 73 برای لیون گل زدند.

پاری‌سن‌ژرمن که قهرمانی‌اش را از هفته‌ها قبل قطعی کرده در زمین خودش 2 بر صفر به رن باخت. بوریگائو در دقیقه 52 (از روی نقطه پنالتی) و هونو در دقیقه 71 برای رن گل زدند.

 در سایر بازی‌ها، آمی‌ین 2 بر صفر متز را برد، نانت با همین نتیجه میزبان خود،آنژه را شکست داد، لیل 2 بریک از سد دیژون گذشت، نیس 4 بریک کان را برد، بوردو 4 بر 2 تولوز را شکست داد و مون‌پولیه و تروا به تساوی یک بریک رضایت دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymwzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین واکنش امباپه بعد از  پوشیدن پیراهن پاری‌سن‌ژرمن
پس از عقد قراردادی رسمی با PSG

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال اروپا
امباپه بر سر دوراهی تمدید با موناکو یا رفتن به رئال