تاریخ انتشار: 1397/02/24 13:27
کد خبر: 147997

دلیل شکست بارسا از دید اینیستا

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا معتقد است که تیمش تحت جو حفظ رکورد شکست ناپذیری قرار داشت و به همین علت ، این رکورد را از دست داد.
دلیل شکست بارسا از دید اینیستا

شاگردان والورده که سخت ترین سدهای فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند، شب گذشته مقابل لوانته برای اولین بار در لالیگا، طعم شکست را چشیدند و رکورد خود را در فاصله یک بازی مانده به پایان از دست دادند. پس از بازی، اینیستا که هفته آینده آخرین بازی اش در پیراهن بارسا را انجام خواهد داد، مدعی شد که تیمش تحت جو  رکورد شکست خورد.

او گفت:" ما برای اینکه فصل را بدون شکست به پایان برسانیم، هیجان زده بودیم. البته این مهم ترین موضوع فصل نیست. قرار نبود این اتفاق رخ دهد. درک اینکه چرا تیم ناکام ماند، دشوار است به خصوص اینکه در آستانه پایان فصل هم هستیم. بالاتر از همه، تنش و بی برنامه بودن باعث این اتفاق شد. در نیمه دوم این موضوع به وضوح مشخص بود. حریف روی ضد حملات برنامه داشت و خیلی به ما ضربه زد."

اینیستا درباره آخرین دیدارش برای بارسا که هفته آینده انجام خواهد داد گفت:" تمام لحظاتی که بازی می‌کنم را حس خواهم کرد و البته لحظه به لحظه کارم دشوار خواهد بود. سعی می‌کنم که در بازی آخرم به حمایت تماشاگران پاسخ دهم. امیدوارم خاطرات خوبی برایم شکل بگیرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365adz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز بزرگ فهرست بارسا برای مصاف با ویارئال