تاریخ انتشار: 1397/02/27 16:06
کد خبر: 147598

خداحافظی بوفون از تیم ملی ایتالیا؛ نیازی به تقدیر ندارم!

سنگربان کهنه کار یوونتوس درباره برنامه اش در آتزوری تصمیمی اتخاذ کرد که برخلاف پیش بینی ها بود.
خداحافظی بوفون از تیم ملی ایتالیا؛ نیازی به تقدیر ندارم!

 جان لوئیجی بوفون به دوران بازیگری اش در رده ملی با تیم ملی ایتالیا پایان داد و گفت قصد ندارد در بازی که تصور می شد بازی وداع او با آتزوری باشد، شرکت کند. گفته می شد که بوفون در بازی دوستانه ایتالیا و هلند در روز 4 ژوئن برای آخرین بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن خواهد کرد و یک صد و هفتاد و ششمین بازی مالی اش را انجام می دهد.

او اما اعلام کرد که تعداد بازی های ملی اش از 176 بالاتر نمی رود. او در کنفرانس خبری امروز (پنجشنبه) خود گفت: ایتالیا؟ الان من در مقطعی قرار دارم که باید یاد بگیرم بیرون از زمین بازی بودن چه معنایی دارد. باید ببینم که چه چیزهای دیگری برایم جذابیت دارند. در مورد تیم ملی هم سه ماه پیش گفتم اگر روزی حضور بوفون برای تیم ملی مشکل ساز شود، جرات نمی کنم به این فکر کنم که 3 یا 6 ماه بعد از آن چه نقشی می خواهد برای آن تیم داشته باشد. نمی خواهم کار به جایی کشیده شود که به جایی برسم که سزاوارش نیستم. تیم ملی اکنون دروازه بان هایی جوان و فوق العاده دارد که باید تجربه کسب کنند. پس من روز چهارم ژوئن در بازی ایتالیا مقابل هلند حضور نخواهم داشت.

بوفون ادامه داد: تیم ملی بخش مهمی از زندگی من بوده است اما ما در این تیم همان کار هایی را انجام دادیم که لازم بود انجام شود و من نیازی ندارم که به خاطر کارهایم در تیم ملی برایم ابراز احساسات، جشن یا مراسم تجلیل برگزار شود. همانطور که گفتم شما باید قدر مردم را زمانی که زنده هستند بدانید نه وقتی که می میرند. چیزی که بیش از هر چیز مرا خوشحال می کند این است که همه ما احساس می کنیم این به نفع همه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276bze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست مدیریتی برای بوفون پس از بازنشستگی