تاریخ انتشار: 1397/02/30 18:24
کد خبر: 147178

بایرن نیاز به 2 بازیکن دارد تا به این تیم کمک کنند / این حرف کاملاً احمقانه است

رئیس باشگاه بایرن مونیخ نسبت به نقل وانتقالات، اظهارنظر یاشوا کیمیش و حرکت شب گذشته ساندرو واگنر واکنش نشان داد.
بایرن نیاز به 2 بازیکن دارد تا به این تیم کمک کنند / این حرف کاملاً احمقانه است

اولی هوینس پیش از آغاز جشن قهرمانی امروز بایرن مونیخ بابت فتح بوندس لیگا که در مرکز شهر مونیخ برگزار می شود، در واکنش به اظهارنظر یاشوا کیمیش که پس از شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت در فینال جام حذفی آلمان که گفته بود بایرن فصلی ناامیدکننده داشت، گفت: این حرف کاملاً احمقانه است. من اما نمی خواهم در مورد این فصل فوق العاده نظر بدی بدهم. تنها در بازی مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و دیدار فینال جام حذفی برابر اینتراخت فرانکفورت تفاوت های جزئی وجود داشت که در نهایت مانع از رسیدن ما به موفقیت شد.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ که اکنون ژروم بواتنگ را در آستانه جدایی از این تیم می بیند، در خصوص نقل وانتقالات تابستانی نیز اظهار داشت: ما نیاز به یک یا دو بازیکن داریم که بتوانند در بازی های بزرگ و مهم به بایرن کمک کنند، نه اینکه فقط در بازی های کوچک عملکردی خوب داشته باشند.

هوینس همچنین در واکنش به حرکت ساندرو واگنر پس از بازی شب گذشته که مدال نایب قهرمانی خود را به میان تماشاگران پرتاب کرد، خاطرنشان کرد: من این حرکت ساندور را ندیدم، اما اگر او این کار را کردهباشد، کار درستی نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9kw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست عجیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت