تاریخ انتشار: 1397/03/04 18:24
کد خبر: 146525

دربی استار پس از ایران به بوندسلیگا رسید (عکس)

در رقابت های فصل آینده بوندسلیگا از توپ های کمپانی دربی استار استفاده خواهد شد که از فصل پیش در فوتبال ایران مورد استفاده قرار گرفت.
 دربی استار پس از ایران به بوندسلیگا رسید (عکس)

پیش از آغاز رقابت های لیگ هفدهم توپ آل اشپورت در فوتبال ایران مورد استفاده قرار می گرفت ولی در فصلی که پشت سر گذاشتیم برای اولین بار در آسیا کمپانی آلمانی دربی استار با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به توافق رسید تا تولید توپ های مسابقات را برعهده بگیرد.

در سالی که سپری شد، بسیاری از بازیکنان لیگ از کیفیت توپ های دربی استار رضایت داشتند و به همین دلیل در سال های آینده نیز به احتمال فراوان همکاری فوتبال ایران با این کمپانی آلمانی که حالا از سال آینده نیز در بوندسلیگا مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ادامه خواهد یافت.

پیش از شروع رقابت های بوندسلیگا در فصلی که در همین اواخر و با قهرمانی بایرن مونیخ خاتمه یافت، فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده بود که در پایان فصل قرارداد خود را با آدیداس خاتمه می دهد تا با کمپانی آلمانی دربی استار فعالیت خود را شروع کند.

در همین راستا کمپانی دربی استار از توپ رقابت های بوندسلیگا که مشابه نسخه ایرانی است، برای فصل آینده این رقابت ها رونمایی کرد تا این توپ با یک فصل تاخیر نسبت به فوتبال ایران در آلمان استفاده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365v9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمترین پرونده های جنجالی لیگ هفدهم/از نبش‌قبر استیل‌آذین تا سرخابی های دودی!