تاریخ انتشار: 1397/03/04 20:13
کد خبر: 146509

دلیل انتخاب کیف به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان چیست؟

شاید انتخاب کیف به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان برای همه طرفداران فوتبال تعجب‎برانگیز باشد، اما این انتخاب دلیلی ویژه داشته است.
دلیل انتخاب کیف به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان چیست؟

برای طرفداران دو تیم فوتبال رئال مادرید و لیورپول که به فینال لیگ قهرمانان رسیدند و همچنین بسیاری از فوتبال‌‌دوستان دیگر جای سوال است که چرا فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باید در کیف اوکراین، جایی که از کشورهای غربی اروپا بسیار دور است و برگزاری فینال در آن مشکلاتی ایجاد می‌‌کند، برگزار شود.

این انتخاب برای الکساندر سفرین، رئیس یوفا هم مشکلاتی را ایجاد کرده و برای مثال تائید شده که هزار نفر از هواداران رئال مادرید بلیت‌‌های این بازی را پس دادند. همچنین تائید شده بود تا روز پنجشنبه هنوز ۲۵۰۰ بلیت فروخته نشده وجود داشته است.

اما کیف انتخاب سفرین نبوده و در واقع در زمان ریاست میشل پلاتینی این کشور و شهر به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب شده است. پلاتینی تاآخرین زمان‎های دوران کاری‌‌ خود سعی داشت بزرگ‌ترین بازی فوتبالی این قاره را به همه گوشه و کنار آن، هرچند دور، صادر کند.

البته این همان قسمتی است که رئیس فعلی یوفا با آن مشکلات زیادی دارد. او دوست دارد فینال لیگ قهرمانان در شهر و ورزشگاهی باشد که به بهترین شکل توان و امکان میزبانی از آن را داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gg7px

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول به دنبال هافبک خلاق رئال مادرید