تاریخ انتشار: 1397/03/04 21:15
کد خبر: 146502

صلاح: بازی کردن در فینال رویایی است که برایم به حقیقت تبدیل شده

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مدعی شد زین الدین زیدان یکی از اسطوره های دوران کودکی او بوده است.
صلاح: بازی کردن در فینال رویایی است که برایم به حقیقت تبدیل شده

صلاح که در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته و از عوامل اصلی صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان لقب گرفته است، مدعی شد تلاش فراوان کلید موفقیت های او در این فصل بوده است.

فینال برابر رئال مادرید: "نمی دانم چگونه می توان فاتح لیگ قهرمانان شد. این رقابت ها به کلی متفاوت بوده و فتح آن فوق العاده است. بازی کردن در فینال رویایی است که برایم به حقیقت تبدیل شده و در خاطرم هست 2 سال پیش که فینال را در مصر تماشا کردم چه فضای فوق العاده ای بر شهر حاکم بود."

تجربه کهکشانی ها: "رئال مادرید بیش از همه تیم های اروپا قهرمان این جام شده و در 4 سال اخیر 3 قهرمانی کسب کرده که تجربه بزرگی محسوب می شود. اما فینال یک بازیست و نه بیشتر، پس ما نباید به گذشته فکر کنیم و تمام تمرکز خود را باید روی فینال قرار دهیم زیرا این دیدار نبردی 11 به 11 است."

دلیل درخشش صلاح: "مهم ترین کلید درخشش من تلاش فراوان بوده و من برای تکرار این عملکرد در فصل بعدی باید سطح بازی خود را حفظ کنم. من 2 فصل خوب در رم داشتم و همه به من می گفتند در ایتالیا باقی بمان اما من با ذهنیت موفق شدن راهی لیگ برتر شدم."

قهرمانان دوران کودکی: "توتی، رونالدوی برزیل و زیدان. ایده من این بود که سه بازیکنی را انتخاب کنیم که کاملا متفاوت از یکدیگر بازی می کردند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276vkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب برای لیورپول در رابطه با محمد صلاح