//
کدخبر: ۹۶۷۶۵ //
ستاره درخشان فینال ها

گرت بیل، از ضربه سر لیسبون تا برگردان کیف (عکس)

ستاره ولزی رئال مادرید بار دیگر در فینال چمپیونزلیگ درخشید تا این تیم به چهارمین قهرمانی اش در این رقابت ها در پنج سال اخیر برساند.


 گرت بیل، از ضربه سر لیسبون تا برگردان کیف (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

در فینال لیسبون و بعد از اینکه دو تیم با تساوی 1-1 در 90 دقیقه، به وقت های اضافه رفتند، این گرت بیل بود که با فرصت طلبی، توپ برگشتی ضربه آنخل دی ماریا را با سر وارد دروازه کورتوا کرد تا یکی از ارکان اصلی فتح دسیما باشد.

 

 

چهار سال بعد، مصدومیت های پیاپی باعث شد تا گرت بیل بازی های زیادی را از دست بدهد و در دیدار امشب هم از روی نیمکت ذخیره ها بازی را آغاز کرد اما زمانی که به میدان رفت، یک تنه پیروزی رئال را رقم زد.

اوج کار او در دقیقه 64 بود که روی ارسال مارسلو، ناگهان روی هوا بلند شد و با یک ضربه برگردان تماشایی، توپ را به طاق دروازه لیورپول کوبید. بلافاصله بعد از به ثمر رسیدن این گل، کاربران شبکه های اجتماعی شروع به مقایسه این گل، با گل زین الدین زیدان در فینال سال 2002 کردند و این سوال مطرح شد که کدام یک را می توان به عنوان زیباترین گل فینال های لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرد.

 

اما درخشش گرت بیل در این فینال به همین گل خلاصه نشد و در دقیقه 84، او که پشت محوطه لیورپول صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت سهمگین، برای بار دوم دروازه کاریوس را باز کرد. ضربه عجیب بیل که به شکل قوسی زده شد، به شکلی بود که در مقابل دروازه از ارتفاع توپ کاسته شد و همین منجر به اشتباه دروازه بان لیورپول شد.

او با این دو گل، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در فینال های لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند.

 

 

پیش از این هواداران رئال به دلیل مصدومیت های پیاپی بیل، بارها او را مورد انتقاد قرار داده بودند و همین باعث شده تا شایعات در مورد جدایی او جدی شود اما با این درخشش، شاید باشگاه رئال دیگر تمایلی برای از دست دادن او نداشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان