تاریخ انتشار: 1397/03/06 02:02
دروازه بان آلمانی و شب اشتباهات مرگبار
کد خبر: 146355

لوریس کاریوس؛ هدیه آسمانی برای رئال! (عکس)

هوادارانی که صدها هزار کیلومتر را به مقصد کیف طی کرده بودند، از باخت بسیار ناراحت به نظر می رسیدند اما بیش از آن، حسرت فقدان یک گلر باتجربه و شش دانگ را می خوردند
لوریس کاریوس؛ هدیه آسمانی برای رئال! (عکس)

رئال مادرید 5 شوت در چارچوب داشت که 3 تا گل شد! در واقع 60 درصد از ضربات در چارچوب مادریدی ها در درون دروازه این گلر آلمانی جای گرفت تا ضعیف ترین نمره بین بازیکنان تیم شکست خورده، به این دروازه بان اختصاص داده شود.

البته نباید فراموش کرد که یکی از ضربات رئالی ها، به لطف اشتباه مهلک کاریوس در انتخاب بازیکن برای دادن پاس بود در واقع شاگردان زیدان، تنها 4 شوت به دروازه داشتند!

گل اول، در حالی زده شد که دروازه بان تیم لیورپول قصد داشت بازیکنی را از سمت راست صاحب توپ کند اما حواسش به بنزما نبود و او از غفلت کاریوس استفاده کرد و با فرصت طلبی دروازه تیم انگلیسی را گشود.

 

 

چند دقیقه بعد او یک سیو دیدنی داشت و با چند مهار، تا حدی اشتباهش را جبران کرد اما در دقیقه 83 و در حالی که لیورپولی ها جلو کشیده بودند، لوریس کاریوس نتوانست شوت بیل را مهار کند و به طرز بچگانه ای، توپ را در درون دروازه تیمش دید.

شوت بیل، به هیچ عنوان ضربه غیرقابل مهاری نبود اما شاهکار سنگربان تیم یورگن کلوپ، رویاهای تیم بندرنشین را بر باد داد.

 

 

 

هوادارانی که صدها هزار کیلومتر را به مقصد کیف طی کرده بودند، از باخت بسیار ناراحت به نظر می رسیدند اما بیش از آن، حسرت فقدان یک گلر باتجربه و شش دانگ را می خوردند؛ گلری که شاید امشب در نبود صلاح می توانست با چند سیو و مدیریت جریان بازی، ورق را به نفع تیم قرمزپوش بر گرداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbo9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن قهرمانی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان 2017/18 + فیلم