تاریخ انتشار: 1397/03/07 18:49
کد خبر: 146141

واکنش ستاره سابق بارسا به خشم هواداران بارسلونا!

کاپیتان سابق بارسلونا که به خاطر گفتن تبریک به کهکشانی ها بابت قهرمانی سیزدهم شان در لیگ قهرمانان از سوی هواداران مؤاخذه شد، درباره نیتش از انجام این کار توضیح داد.
واکنش ستاره سابق بارسا به خشم هواداران بارسلونا!

پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با شکست لیورپول در بازی فینال، کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا در پیامی به رقیب دیرینه تیم سابقش تبریک گفت و نوشت:« آفرین مادریدی‌ها. 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان طی 5 فصل اخیر در حضور یکی از بهترین تیم‌های تاریخ بارسلونا. ما باید در اولویت‌هایی که برای خودمان داریم تجدید نظر بکنیم.»

به دنبال انتشار این پیام گروهی از هواداران بارسلونا از پویول به خاطر تبریک گفتن به رقیب دیرینه تیم‌شان ایراد گرفتند به همین دلیل مدافع سابق کاتالان‌ها در پیام‌های دیگری پاسخ این گروه را داده است.

پویول در صفحه توئیتر خود نوشته است: لالیگا تورنمنتی نیست که بشود آن را کنار گذاشت اما در مورد جام حذفی ما می‌توانیم به آن دسته از بازیکنانی میدان بدهیم که در طول فصل به طور منظم بازی نمی‌کنند و انرژی بازیکنان اصلی‌مان را برای لیگ قهرمانان ذخیره کنیم با این حال من فکر می‌کنم که بارسلونا فصل فوق‌العاده‌ای داشته و من همیشه بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنم.

پویول ادامه داد: چیزی که من می‌خواستم این بود که جلسه‌ای برگزار شود تا دلایل ناکامی تیم در لیگ قهرمانان بررسی شود، اینکه ببینیم چه اتفاقاتی دارد رخ می‌دهد. من مطمئنم که بارسلونا بهتر از رئال مادرید است اما این آنها بوده‌اند که در 5 فصل گذشته 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند. به نظر من دلیلش چیزی نیست جز اشتباهاتی که ما در تعریف اولویت‌های‌مان مرتکب شده‌ایم. ما داریم یک فرصت خوب را از دست می‌دهیم و به همین دلیل من به عنوان یک بارسایی عصبانی هستم.

کاپیتان سابق بارسا تأکید کرد: از توئیتی که من منتشر کردم، نباید نادرست تعبیر شود. من نه به باشگاه و نه به والورده (سرمربی بارسلونا) سرکوفت نزدم. دوگانه‌ای که بردیم ارزش فراوانی دارد و من می‌دانم که این قهرمانی‌ها چقدر مهم هستند. ما تیمی فوق‌العاده‌ و بازیکنی مثل مثل مسی داریم. با این حال من فکر می‌کنم که وجهه لیگ قهرمانان در سطح جهانی برجسته‌تر و قهرمانی در آن برای تعیین برنده توپ طلا تأثیرگذارتر است. من شک ندارم که مسی بهترین بازیکن دنیاست اما او باید توانایی‌هایش را در لیگ و در اروپا به معرض نمایش بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qonj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 چهار تیم حاضر در نیمه نهایی  لیگ قهرمانان اروپا به روایت تصویر