تاریخ انتشار: 1397/03/08 17:13
کد خبر: 146019

راز خالکوبی عجیب مهاجم تیم ملی انگلیس چیست؟

مهاجم ۲۳ ساله منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال انگلیس، پرده از راز خالکوبی عجیبش برداشت.
راز خالکوبی عجیب مهاجم تیم ملی انگلیس چیست؟

 رحیم استرلینگ، مهاجم ۲۳ ساله باشگاه منچسترسیتی انگلیس که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، عملکرد فوق العاده‌ای داشت و کمک بسیاری به قهرمانی تیمش در لیگ انگلیس کرد، حالا خبر ساز شده و با خالکوبی جدیدش به صدر اخبار روز دنیا رفته است.

او در این فصل همراه با سیتیزن‌ها (لقب منچسترسیتی) ۲۳ گل زده و ۱۷ پاس گل هم داده است تا یکی از مهره‌های ساوتگیت برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد، اما نکته مهم درباره این بازیکن، خالکوبی جدید اش است. استرلینگ یک اسلحه M۱۶ را روی پای سمت راستش خالکوبی کرده و در جدیدترین اظهارنظرش درباره راز این خالکوبی گفت:

"زمانیکه ۲ ساله بودم، پدرم در درگیری با ۲ نفر کشته شد و از آن پس به خودم قول دادم تا دیگر دست به اسلحه نزنم. من با پای راستم شوت می‌زنم و دلیل این خالکوبی این است که همیشه به یاد پدرم باشم و بتوانم با قدرت بیشتری ضربه بزنم."

 

استرلینگ که یکی از بازیکنان مثمر ثمر سه شیر‌ها (لقب تیم ملی انگلیس) برای جام جهانی محسوب می‌شود، درصدد است تا بتواند مانند جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای انگلیس خوب کار کند و تیمش را به موفقیت برساند. یاران هری کین در گروه هفتم بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های پاناما، بلژیک و تونس همگروه است و باید در نخستین دیدار به مصاف تونس می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vm9kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان تیم ملی بالاخره پا به توپ شد