تاریخ انتشار: 1397/03/13 18:58
کد خبر: 145431

کوتینیو: تماشای بازی صلاح شگفت انگیز است

هافبک برزیلی بارسلونا معتقد است ستاره های دو تیم لیورپول و پاری سن ژرمن می توانند به جایگاه مسی و رونالدو در بالاترین سطح فوتبال برسند.
کوتینیو: تماشای بازی صلاح شگفت انگیز است

فیلیپه کوتینیو در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی 2018 گفت: جام جهانی فرصت خوبی برای بازیکنان به منظور نشان دادن خودشان است. مسی و رونالدو سال هاست که در بالاترین سطح هستند. فکر می کنم که زمان آن رسیده تا بازیکنان دیگری که آرزوی بهترین بودن در جهان و بهترین بودن در این جام جهانی را دارند، خودی نشان دهند.

وی که پیش از پیوستن به بارسلونا در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اخیر، سابقه بازی در کنار محمد صلاح در لیورپول را داشت و با نیمار هم در تیم ملی برزیل همبازی است، تصریح کرد: به اعتقاد من صلاح و نیمار شانس بالایی برای رسیدن به این جایگاه دارند، هرچند این بستگی به این دارد که تورنمنت پیش رو (جام جهانی 2018) چطور پیش برود. به هرحال آنها استعداد این کار را دارند و من انتخاب شان می کنم.

هافبک برزیلی بارسلونا تصریح کرد: تماشای بازی صلاح شگفت انگیز است. او قهرمان بزرگی برای لیورپول آنهم برای طولانی مدت خواهد بود و کاملاً به این گفته ام اعتقاد دارم. صلاح در جام جهانی هم می تواند خوش بدرخشد. همه ما می دانیم که نیمار هم قادر به انجام چه کارهایی است. او بازیکنی خاصی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbrdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکود صدتایی پیکه مقابل تیم ملی ایران