تاریخ انتشار: 1397/03/14 09:12
کد خبر: 145384

سرمربی اسپانیایی هیچ شکی به گلر خود ندارد

خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که با وجود اشتباهاتی که دخیا در دیدار شب گذشته دو تیم مرتکب شد، هیچ شکی به توانایی‌های گلر تیمش ندارد.
سرمربی اسپانیایی هیچ شکی به گلر خود ندارد

پس از اینکه اسپانیا با گل دیدنی اودریوزولا از حریف خود پیش افتاد، به نظر می‌رسید که مسیر لاروخا برای پیروزی مقابل سوئیس هموار است. با این حال، یک شوت دیدنی از لیشت اشتاینر با اشتباه دخیا همراه شد که بدین ترتیب، ریکاردو رودرگیز دروازه او را بازکرد. اسپانیا در 19 بازی که با لوپتگی پشت سر گذاشته، شکستی متحمل نشده و سرمربی اسپانیایی هیچ شکی به گلر خود ندارد.

 

او گفت:" داوید می‌داند که من او را در خیلی از بازی ها فیکس خواهم کرد و هیچ شکی به او ندارم."

 

لوپتگی سپس راجع به اینیستا گفت:" فکر می‌کنم کار تیمی، بزرگترین موفقیت او در طول دوران فوتبالش بوده است ولی مهم ترین چیز، عملکردی بود که در بازی داشت. او آمادگی اش را نشان داد. ما در فاز آمادگی هستیم و به فکر تعویض کردن او بودیم. چیزی که برای ما بیش از هر چیز اهمیت دارد این است که بازیکنان در زمین بحنگند. خوشحالم که توانستیم موقعیت‌های زیادی مقابل تیم پیچیده ای مثل سوئیس ایجاد کنیم. خودمان را در سطحی خیلی بالا معرفی کردیم، در بین دو نیمه تغییراتی دادیم ولی در مجموع بازی را مثبت ارزیابی می‌نم. مصدومیتی پیش نیامد و حالا به بهترین شکل آماده می‌شویم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp6jk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شدند