تاریخ انتشار: 1397/03/14 09:27
کد خبر: 145381

مودریچ خطاب به نیمار: " ما منتظرت هستیم "

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، روز یکشنبه در پایان بازی دوستانه‌ی برزیل – کرواسی، بعد از تعویض پیراهن خود با نیمار، مهاجم برزیلی، از او دعوت کرده که به رئال بپیوندد.
مودریچ خطاب به نیمار: " ما منتظرت هستیم "

نیمار که در خدمت پاریس سن‌ژرمن است، بعد از مدتها مصدومیت در بازی دیروز خوش درخشید. در جریان پیروزی 2-0 برزیل که در استادیوم آنفیلد اتفاق افتاد، نیمار بود که طلسم دروازه‌ها را باز کرد. او از  دو مدافع آخر کرواسی به زیبایی گذشت و با ضربه‌ای تماشایی، توپ را به زیر طاق دروازه‌ی کروات‌ها فرستاد.

 

 نیمار که جدا شدنش از رقیب ازلی رئال، بارسلونا و پیوستنش به پاریس سن‌ژرمن با قراردادی 259 میلیون دلاری رکوردشکن شده بود، دیروز بعد از بازی با کرواسی، در حال تعویض پیراهن و امضای متقابل پیراهن‌ها با مودریچ دیده شده بود. حساب توییتر رسمی فدراسیون فوتبال برزیل، ویدیوی این صحنه را منتشر کرده است.

 

درحالیکه گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی خداحافظی نیمار با قهرمان لیگ فرانسه و پیوستنش به رئال روز به روز قوت بیشتری پیدا می‌کند، در ویدیوی مورد اشاره، مودریچ خطاب به نیمار می‌گوید " ما منتظرت هستیم ". و نیمار با شنیدن این حرف می‌خندد.

 

 

روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا ماه پیش گزارش داده بود که پدر و مدیر برنامه‌های او، نیمار سنیور، به پاریس سن‌ژرمن اعلام کرده که پسرش می‌خواهد باشگاه را فوراً ترک کند و در ماه دسامبر، در پاریس با مدیران رئال دیدار کرده است.

 

رئیس رئال، فلورنتینو پرز اعتراف کرده  که پیش از پیوستن نیمار به بارسا در سال 2013، باشگاه او برای عقد قرارداد با نیمار تلاش کرده. او بار دیگر اعلام کرده که آرزویش، منتقل کردن این فوتبالیست برزیلی به پایتخت اسپانیا است.

 

نیمار در اولین فصل حضور خود در پاریس سن‌ژرمن، در 30 بازی‌ای که به میدان می‌رود 28 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل می‌دهد و پس از آن، روز بیست و پنجم فوریه‌ی امسال از ناحیه‌ی پا و ساق پا مصدوم می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggrzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدر نیمار عامل انتقال پسرش به جمع کهکشانی ها