تاریخ انتشار: 1397/03/15 08:49
کد خبر: 145261

کاپیتان رئال مادرید باز هم دسته گل به آب داد!

پزشکان تایید کرده اند که لوریس کاریوس، لیورپول در فینال لیگ قهرمانان آسیب دیده است.
کاپیتان رئال مادرید باز هم دسته گل به آب داد!

پزشکان در ایالات متحده تأیید کرده‌اند که لوریس کاریویس دروازه بان لیورپول در فینال لیگ قهرمانان آسیب دیده است. کاریوس در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون تحت اسکن قرار گرفت و پزشکان این مرکز معتقدند صدماتی که در طول مسابقه با رئال مادرید به سر او وارد شده بود، بر عملکرد وی در کیف تاثیر گذاشت.

طی بیانیه‌ای که پزشکان بیمارستان ماساچوست منتشر کرده‌اند آنها معتقدند بر اساس ضربه‌ای که به سر سنگربان آلمانی وارد شده اختلال بصری برای کاریوس ایجاد شده که تخریب زیادی روی عملکرد یک سنگربان می‌گذارد.

در ادامه این بیانیه آمده:"ما همچنین یادآور می‌شویم که آقای کاریوس از زمان وقوع این حادثه، بهبود قابل ملاحظه ای داشته است و ما انتظار داریم که او براساس نتایج آزمایش، به بهبودی کامل دست پیدا کند."

سنگربان لیورپول در ابتدای نیمه دوم دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با سرخیو راموس در محوطه جریمه برخورد کرده بود و چند دقیقه بعد او با یک اشتباه موجب گلزنی کریم بنزما شد. سنگربان 24 ساله روی گل سوم هم مرتکب اشتباه بزرگی شد و با دفع ناقص ضربه بیل به گلزنی این مهاجم ولزی کمک کرد.

سرخیو راموس پیش از صدمه زدن به کاریوس، محمد صلاح را از لیورپول مصدوم کرده بود و به همین دلیل تا به امروز تهدیدهای مرگ آمیزی را متوجه خودش دید. باید دید با انتشار این بیانیه یوفا محرومیتی برای رفتار خشن کاپیتان رئال مادرید در نظر می‌گیرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mz7oy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار ستاره رئال مادرید از یک محرومیت بزرگ