تاریخ انتشار: 1397/03/21 18:05
کد خبر: 144457

ستاره بارسلونا: خبر جدایی رونالدو از رئال مرا شگفت زده کرد!

ایوان راکیتیچ می گوید فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است اتفاقات زیادی درباره رونالدو رخ دهد.
ستاره بارسلونا: خبر جدایی رونالدو از رئال مرا شگفت زده کرد!

ایوان راکیتیچ این روزها در اردوی تیم ملی کرواسی است و کروات ها هفته بعد، اولین بازی را مقابل نیجریه انجام خواهند داد. راکیتیچ، فصل بسیار خوبی را با بارسلونا سپری کرد و موفق به کسب قهرمانی لالیگا شد. او در مصاحبه با مارکا درخصوص موضوعات مختلف اظهار نظر کرده است.

راکیتیچ درخصوص شایعات مبنی بر جدایی رونالدو از رئال گفت: صادقانه، این خبر مرا شگفت زده کرد. من هیچ چیز راجع به او نمی دانم اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و اتفاقات زیادی روی می دهد. رونالدو بازیکنی بود که سبب تفاوت در عملکرد رئال می شد. به عنوان یک رقیب، از جدایی رونالدو خوشحال می شوم و این موضوع را کتمان نمی کنم. اما به عنوان همکار، امیدوارم او بهترین تصمیم را بگیرد.

هافبک تیم بارسا درباره جدایی رابرت فرناندز گفت: سورپرایز شدم و فکرش را هم نمی کردم. من رابطه خیلی خوبی با رابرت دارم و می خواهم بابت همه چیز از جمله رفتارش، از او تشکر کنم. او با من خیلی خوب بود و متاسفم که دیگر در باشگاه کار نمی کند. رابرت مرد پرتلاشی بود. ما باید ادامه دهیم چون بهترین ها را برای بارسا می خواهیم. رئیس باشگاه این تصمیم را گرفت و ما پشت او هستیم.

راکیتیچ به حضور آبیدال در باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد و یادآور شد: به آبیدال خوش آمد می گویم. او برای همه بارسایی ها یک فرد خاص است. او می داند که حمایت همه ما از جمله من را دارد.

راکیتیچ به هم گروهی تیم ملی کشورش با آرژانتین و تقابل با مسی پرداخت و گفت: کسی در فوتبال فرمولی ندارد که بتوان با آن مسی را کنترل کرد. نه دالیچ سرمربی تیم نه من و نه هیچ کس دیگر. تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که از نمایش او لذت ببریم.

او ادامه داد: مسی شایسته کسب عنوان قهرمانی است. اما فوتبال تنیس نیست، نمی توانید او را تحت فشار بگذارید. 32 تیم دیگر هم مثل مسی این رویا را دارند. اعتراف میکنیم که واقعا با او رقابت میکنیم و او می داند که ما با هیجان برابرش بازی می کنیم. بهترین تیم ها اینجا هستند و شما در برابر آن ها رقابت می کنید. این یک انگیزه ویژه برای لذت بردن است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggg6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال چه چیز دارد که بارسلونا ندارد؟