تاریخ انتشار: 1397/03/30 16:58
کد خبر: 142841

برتری خفیف پرتغال مقابل مراکش در پایان نیمه اول

در آغاز دور دوم بازی های گروه Bجام جهانی ۲۰۱۸، پرتغال به صعود به مرحله حذفی امیدوار شد.
برتری خفیف پرتغال مقابل مراکش در پایان نیمه اول

 در آغاز روز هفتم جام جهانی 2018 روسیه امروز (چهارشنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو، از گروه دوم، تیم های فوتبال پرتغال و مراکش با قضاوت مارم گیه گر آمریکایی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر تیم ملی پرتغال به پایان رسید. تک گل 45 دقیقه نخست این بازی را کریستیانو رونالدو از روی یک ضربه کرنر در دقیقه 4 به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار در حالی که هنوز چند دقیقه از آغاز مسابقه نگذشته بود، پرتغالی که بازی را هجومی آغاز کرده بود صاحب یک ضربه کرنر شد که با ضربه سر کاپیتانش به گل تبدیل شد. یک لحظه عدم تمرکز مدافعان نماینده آفریقا و از بین رفتن نظم خط دفاعی آنها برای این تیم گران تمام شد.

با این گل رونالدو شمار گل های خود در جام جهانی 2018 را به 4 گل افزایش داد تا جایگاهش را در صدر جدول برترین گلزنان جام بیست و یکم تثبیت کند. رونالدو در حالی تا اینجای کار 4 گل به ثمر رسانده که در جام جهانی قبلی (2014 برزیل) کلا 3 گل زده بود.

همچنین رونالدو به دومین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال تبدیل شد که در یک دوره جام جهانی حداقل 4 گل می زند. نفر اول اوزه بیوی فقید بود که در جام جهانی 1966 انگلیس 9 گل زد.این هشتاد و پنجمین گل ملی رونالدو بود و باعث شد که او در جدول برترین گلزنان ملی جهان از فرانس پوشکاش اسطوره فوتبال مجارستان سبقت بگیرد و حالا بعد از علی دایی با 109 گل در رده دوم بایستد. به این ترتیب رونالدو به برترین گلزن ملی قاره اروپا تبدیل شد.



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qowvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن مراکش بازی با پرتغال را از دست داد