تاریخ انتشار: 1397/04/02 15:51
کد خبر: 142302

کواچیچ: به دنبال جدایی از رئال مادرید هستم

هافبک کروات سفیدپوشان ماردیدی به دنبال جدایی از این تیم است.
کواچیچ: به دنبال جدایی از رئال مادرید هستم

 متئو کواچیچ 24 ساله که در سال 2015 از اینتر به رئال مادرید پیوست و نتوانسته در این مدت جایگاه ثابتی در ترکیب کهکشانی‌ها برای خود دست و پا کند، در گفت‌وگو با روزنامه «مارکا» اسپانیا گفت: مایلم در رئال مادرید بیشتر بازی کنم چون عاشق فوتبال و در زمین بودن، هستم. می‌دانم که قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال کار دشواری است، به خصوص اینکه من در سن پایین به این تیم ملحق شدم.

وی افزود: اوضاع را درک می‌کنم، اما باور دارم بهترین چیز برایم ترک رئال مادرید و پیوستن به باشگاهی دیگر است که در آنجا فرصت بازی مرتب داشته باشم. فکر می‌کنم که چنین فرصتی دارم  و این چیزی است که در حال حاضر دنبالش هستم. تمامی بازیکنان در رئال مادرید مهم هستند، اما مشکل اینجاست که وقتی شما بازیکن جوانی در این تیم هستید، پیدا کردن ثبات در بازی کردن‌تان دشوار می‌شود. بدون ثبات هم هرگز قادر نخواهید بود که پتانسیل واقعی خود را نشان دهید. قطعاً زمانی که بازی نمی‌کنم، خوشحال نیستم.

هافبک کروات رئال مادرید تصریح کرد: از سه سال حضورم در رئال و بازی در کنار هم‌تیمی‌های فوق‌العاده‌ام و کسب عناوین قهرمانی واقعاً لذت بردم، اما کاملاً از وضعیتم در این تیم راضی نیستم چون به اندازه کافی در تیم مشارکت نداشته‌ام و این چیزی است که می‌خواهم تغییرش دهم.

کواچیچ در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد انتخاب خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید کهکشانی‌ها خاطرنشان کرد: شناختی از سرمربی جدید رئال ندارم و با او هم هرگز صحبتی نکرده‌ام، اما این را می‌دانم که باید با هم در مورد آینده‌ام صحبت کنیم. من سه سال در رئال بودم و خیلی فرصت بازی پیدا نکردم و همین روی جایگاهم در تیم ملی کرواسی تأثیر گذاشته است. از این بابت خوشحال نیستم و به همین خاطر بهترین کار می‌تواند تغییر تیم باشد.

وی یادآور شد: رئال مادرید تیمی فوق‌العاده است که بازیکنانی بزرگ هم دارد و شاید من هنوز خیلی جوان هستم که صد درصد در بازی‌های این تیم مشارکت داشته باشم.

کواچیچ در مورد وضعیت تیم ملی کرواسی در مسابقات جام جهانی 2018 نیز اظهار داشت: ما در حال حاضر تیمی واقعاً قدرتمندی هستیم. بازی مقابل آرژانتین هم فوق‌العاده بود و اکنون به مرحله حذفی فکر می‌کنیم. می‌دانیم که در مرحله یک‌هشتم نهایی کار دشوار خواهیم داشت چون تیم‌های خوبی در آن دور حضور خواهند داشت، اما نمی‌خواهیم متوقف شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2769qg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه اینتر خواهان بازگشت ستاره کروات خود از رئال مادرید