تاریخ انتشار: 1397/04/04 09:47
کد خبر: 141980

مقصد ستاره‌ی تیم ملی بلژیک کجاست؟

ستاره‌ی تیم ملی بلژیک به زودی اعلام خواهد کرد که آیا با شیاطین سرخ خواهد ماند یا به تیم دیگری منتقل خواهد شد ؟
مقصد ستاره‌ی تیم ملی بلژیک کجاست؟

مروان فلاینی اعلام کرد به زودی باشگاه آینده‌ی خود را اعلام خواهد کرد. فلاینی در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد است ولی قرارداد او با سرخ‌پوشان به زودی به پایان می‌رسد.

قرارداد این هافبک بلژیکی با شیاطین سرخ در پایان ماه جاری میلادی منقضی می‌شود و اینکه فلاینی در فصل گذشته‌ی رقابتهای باشگاهی از امضای قرارداد جدید با یونایتد سر باز زده، باعث شده گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی عزیمت او از اولدترافورد مطرح شود.

 

دو طرف در مورد شرایط قرارداد به توافق نرسیده‌ بودند و فلاینی در ماه مه گفته بود "باشگاه قبل از شروع فصل، فرصت خوبی برای تجدید قرارداد با من داشت که از دست داد". فلاینی می‌داند تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند هر وقت که بخواهد یونایتد را ترک کند و همین به او در چانه‌زنی‌ها دست بالا را می‌دهد.

 

البته فلاینی درها را به روی گزینه‌ی بازگشت به شیاطین سرخ کاملاً نبسته. این هافبک 30ساله‌ی بلژیکی روز یک‌شنبه گفت در مورد آینده‌ی خود به زودی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

 

ملی‌پوش بلژیکی که در حال حاضر به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی روسیه به سر می‌برد در پاسخ سوال خبرنگارها در مورد اینکه آیا فصل آینده در یونایتد بازی خواهد کرد گفت " به زودی می‌فهمید ".

 

شیاطین سرخ تا اینجا برای تقویت خط میانی خود، فرد، ملی‌پوش برزیلی را با قراردادی به ارزش 70 میلیون دلار از شاختاردونتسک به خدمت گرفته‌اند.

 

اما با توجه به بازنشستگی مایکل کریک، فلاینی یکی ازمهره‌هایی است که خوزه مورینیو در برنامه‌هایش روی آنها حساب خواهد کرد.

 

فلاینی 5 فصل اخیر را با پیراهن منچستریونایتد بازی کرده. او در پایان فصل 2013-2014 از اورتون به اولدترافورد آمده بود.

 

هافبک تکنیکی بلژیک در اولین بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی که با پیروزی 3-0 مقابل پاناما همراه بود به میدان نرفت اما در جریان پیروزی 5-2 بلژیک در مقابل تونس، از دقیقه‌ی 59 به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed8e6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شیاطین سرخ: شاید لوکاکو فینال جام حذفی را از دست بدهد