تاریخ انتشار: 1397/04/07 17:55
کد خبر: 141321

دو ستاره گرانقیمت رئال به منچستریونایتد می روند؟!

گرت بیل و تونی کروس، 2 ستاره گرانقیمت رئال مادرید مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته اند.
دو ستاره گرانقیمت رئال به منچستریونایتد می روند؟!

 نشریه آ.اس مدعی شد در جلسات اخیر مورینیو با مدیریت باشگاه یونایتد، نام تونی کروس به عنوان هدف شماره شیاطین سرخ در تابستان مطرح شده است و سرمربی پرتغالی معتقد است با انتقال این هافبک آلمانی، پل پوگبا نیز عملکرد بهتری در خط میانی یونایتد خواهد داشت.

اما منچستریونایتد خوب می داند که انتقال تونی کروس به اولدترافورد به این راحتی ها هم نیست و رئال مادرید نیز علاقه ای به فروش او ندارد؛ پس در این شرایط تنها راه یونایتدها پرداخت بند آزادسازی 500 میلیون هافبک آلمانی خواهد بود که رقم گزافی محسوب می شود و کار این تیم را برای جذب تونی کروس دشوار خواهد ساخت.

اما طبق ادعای نشریه تایمز، تونی کروس تنها بازیکن رئال مادرید نیست که مدنظر مورینیو است و مانند سالهای اخیر، گرت بیل ستاره ولزی نیز همچنان مدنظر کادر فنی یونایتد خواهد بود. گرت بیل که عملکرد خیره کننده ای در فینال لیگ قهرمانان داشت، بعد از دیدار برابر لیورپول مدعی شد علاقه دارد فصل بعد بیشتر بازی کند و آینده او نامشخص است.

البته با جدایی زین الدین زیدان، ممکن است ستاره ولزی در برنابئو ماندگار شود اما قرار است طی روزهای آتی مدیر برنامه او که اخیرا مدعی شده گرت بیل به دنبال توپ طلاست، در جلسه با فلورنتینو پرز تکلیف خود را مشخص کند اما در صورت جدایی، منچستریونایتد گزینه اول بیل خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmlgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های احتمالی منچستریونایتد برای خرید تابستانی