تاریخ انتشار: 1397/04/09 19:42
کد خبر: 141000

تصمیم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال آلمان: یواخیم لوو تا 2020 در تیم ملی آلمان

هیئت رییسه فدراسیون فوتبال آلمان طی یک کنفرانس تلفنی رای به ماندن یوآخیم لو دادند و این مربی کماکان هدایت آلمان را بر عهده خواهد داشت.
تصمیم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال آلمان: یواخیم لوو تا 2020 در تیم ملی آلمان

و به نقل از خبرگزاری آلمان، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال آلمان طی یک کنفرانس تلفنی با اتفاق نظر به ماندن یواخیم لوو در تیم ملی آلمان رای داد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، هیات رییسه «د.اف.ب» با وجود ناکامی تاریخی تیم ملی این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ و حذف در مرحله گروهی، معتقد است که لوو همچنان مناسب‌ترین فرد برای هدایت «مانشافت» است و او باید طبق قراردادش تا سال ۲۰۲۲ بماند.

تیم ملی آلمان در گروه F مسابقات جام جهانی در کنار مکزیک، سوئد و کره جنوبی قرار گرفت اما با خلق نتایج ضعیف و با کسب تنها یک برد در رده آخر گروه خود جای گرفت تا خداحافظی زودهنگامی با روسیه داشته باشد.

یوآخیم سابقه قهرمانی با آلمان در جام جهانی 2014 را در کارنامه خود دارد و حالا طبق تصمیم فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2022 قطر بر مسند سرمربیگری مانشافت باقی خواهد ماند.

یوآخیم لوو بعد از جام جهانی 2006 جانشین کلینزمن شد و توانست این تیم را در یورو 2008 به فینال برساند اما در این دیدار مغلوب اسپانیا شد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. مانشافت با هدایت مربی جوان خود مقام سوم جام جهانی 2010 را به دست آورد. آن‌ها هم‌چنین در یورو 2012 در مرحله نیمه نهایی به ایتالیا باختند و به فینال صعود نکردند. تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 با هدایت لوو بعد از 24 سال به قهرمانی جهان تا بعد از برزیل و به همراه ایتالیا با 4 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم‌ شناخته شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gdeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم ملی سوئد:  بازی با آلمان یک جدال کلیدی و امتحانی بزرگ برای ماست