تاریخ انتشار: 1397/04/14 10:11
کد خبر: 140304

تمام بلیت های بازی های تیم بایرن مونیخ به فروش رسید!

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که تمام بلیت های بازی های تیم بایرن مونیخ در بوندس لیگای 2018-19 به فروش رسیده است.
تمام بلیت های بازی های تیم بایرن مونیخ به فروش رسید!

 بایرن مونیخ اولین بازی لیگ را 24 آگوست مقابل هافنهایم برگزار خواهد کرد. این دیدار اولین بازی بایرن مونیخ با نیکو کواچ در بوندس لیگا خواهد بود و بدون شک باواریایی ها علاقه بسیاری دارند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند. علاوه بر بلیت های این مسابقه، بلیت هر 18 بازی دیگر بایرن مونیخ در خانه نیز به فروش رسیده و باشگاه بایرن مونیخ این موضوع را به طور رسمی اعلام کرد.

 

ورزشگاه آلیانز آرنا گنجایشی معادل 75 هزار نفر دارد و باشگاه بایرن مونیخ با این نوع سازوکار و پیش فروش بلیت ها، موفق شد درآمد کلانی پیش از فصل به دست آورد.

 

بایرنی ها پیش از آغاز بوندس لیگا، سوپر جام آلمان را با اینتراخت فرانکفورت برگزار خواهند کرد. این دیدار باتوجه به شکست بایرن در فینال حذفی مقابل این تیم و البته حضور نیکو کواچ، سرمربی فصل قبل فرانکفورت در مونیخ، جذابیت های بسیاری دارد و هوادارانی که موفق به خرید بلیت بوندس لیگا نشده اند، می توانند این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

 

همچنین تور پیش فصل بایرنی ها نیز دیدارهای جذابی را خواهد داشت. آن ها در ابتدا با منچستریونایتد در آلیانز آره دیدار می کنند و  سپس در ایالت متحده به مصاف یوونتوس و منچستر سیتی می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398gvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع ملی پوش بایرن مونیخ در لیست فروش این باشگاه