تاریخ انتشار: 1397/04/14 13:20
کد خبر: 140286

برنده توپ طلای امسال از دید رونالدو

رونالدو اسطوره‌ی فوتبال برزیل معتقد است هموطنش نیمار می‌تواند از جام جهانی 2018 روسیه به عنوان سکوی پرش استفاده کرده و خود را بالاتر از افسانه‌های بارسلونا و رئال مادرید، مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نشان دهد.
برنده توپ طلای امسال از دید رونالدو

رونالدو اسطوره‌ی برزیلی می‌گوید با حذف لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از جام جهانی حالا نیمار فرصت بی‌نظیری در اختیار دارد تا توپ طلای فیفا را تصاحب کرده و عنوان بهترین فوتبالیست حال حاضر دنیا را بدست آورد.

وقتی صحبت از معتبرترین افتخار انفرادی فوتبال دنیا به میان می‌آید، بسیاری معتقدند نیمار از مدتها پیش مهمترین جانشین احتمالی دو غول بزرگ بارسا و رئال بوده.

مسی و رونالدو در یک دهه‌ی گذشته، رویهم‌رفته 10 بار توپ طلای فیفا را بدست آورده‌اند و رونالدو موفق شده در سالهای 2016 و 2017، دو سال پیاپی این جایزه‌ی بزرگ را به خود اختصاص دهد.

مسی و رونالدو هر دو فصل گذشته در تیم‌هایشان بارسلونا و رئال مادرید فصل درخشانی را سپری کردند اما ناکامی آرژانتین و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه به این معنی است که حالا درهای فرصت به روی نیمار باز شده تا ادعای خود مبنی بر بهترین فوتبالیست دنیا بودن را به کرسی بنشاند.

درحالیکه برزیل برای فتح ششمین جام جهانی دندان تیز کرده رونالدو به سایت فیفا می‌گوید " به نظر من امسال با توجه به اتفاق‌هایی که در جام جهانی افتاده، سناریوی حکمرانی مطلق مسی و کریستیانو بر دنیای فوتبال می‌تواند تغییر کند ".

رونالدو می‌گوید " جام جهانی وزنه‌ی بسیار سنگینی است و حالا که مسی و رونالدو حذف شده‌اند، نیمار شانس بزرگی برای تبدیل شدن به بهترین فوتبالیست دنیا دارد. اما این وقتی اتفاق می‌افتد که نیمار با بازی برای تیمش قهرمان جام جهانی شود، کاری که تا اینجا خیلی خوب انجام داده. او نباید به توپ طلا فکر کند ".

نیمار به برزیل کمک کرده به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 راه یابد تا در این مرحله به مصاف بلژیک برود.

نیمار 26ساله بازیکنی است که سلسائو در میدان به عنوان منبع انگیزه‌ی تیم به او نگاه می‌کند.

تیته، سرمربی کاربلد برزیل از ژوئن 2016، زمانی که هدایت سلسائو را به عهده گرفته این تیم را با تغییراتی اساسی روبرو کرده و این احتمال وجود دارد که او امسال هم در مراسم جوایز بهترین‌های فیفا جایزه‌ی بهترین مربی را نصیب برزیل کند.

رونالدو در مورد شانس تیته برای تصاحب جایزه‌ی  بهترین مربی دنیا می‌گوید " من برای تیته بازی کرده‌ام. در آخرین فصل فوتبالی خود در کورینتیانس. به خاطر کارهایی که در آخرین سال فوتبالی‌ام برای من کرد از تیته سپاسگزارم. حیف شد که نتوانستیم مدت بیشتری با هم کار کنیم. اگر تیته در این جام جهانی نتیجه‌ی خوبی بگیرد، راهش برای کسب جایزه‌ی بهترین مربی دنیا هموار خواهد شد. برای من که او یکی از بهترین مربی‌های دنیا است ".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkpnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو در آستانه پیوستن به یوونتوس