تاریخ انتشار: 1397/04/18 10:30
کد خبر: 139707

بازیکن جنجالی در تیررس یورگن کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌خواهد با جذب دوماگوی ویدا ملی‌پوش کروات و قرار دادن او در کنار دژان لوورن که او نیز ملی‌پوش کرواسی است، بخش میانی خط دفاع لیورپول را کاملاً کروات کند.
بازیکن جنجالی در تیررس یورگن کلوپ

بعد از پیروزی کرواسی بر روسیه، ویدای 29ساله به خاطر شادی جنجال‌برانگیز خود به صدر خبرها راه یافت. منبع اصلی جنجال‌ها ویدیویی بود که بلافاصله بعد از پیروزی کرواسی بر روسیه‌ی میزبان در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. مدافع کروات بشیکتاش در یک ویدیو درحالی دیده می‌شد که فریاد می‌زد " پیروز باد اوکراین ". این شعار ارتش اوکراین است که در مقابل ادعاهای ارضی روسیه نسبت به بخشی از خاک اوکراین ایستاده و با روسها درگیری نظامی دارد. ویدا در ویدیو می‌گوید " این پیروزی تقدیم به دینامو کیف و اوکراین ".

 

ویدا قبل از عزیمت به استانبول و پیوستن به بشیکتاش، پنج سال در باشگاه دیناموکیف توپ زده بود. حالا روزنامه‌ی آکشام ترکیه ادعا کرده که یورگن کلوپ قصد دارد مدافع سرسخت کروات را با قراردادی به مبلغ 12 میلیون پوند به لیورپول منتقل کند. ویدا در مرکز دفاع لیورپول به لوورن و ویرجیل فان‌دیک ملحق خواهد شد.

 

البته از قرارداد ویدا با بشیکتاش چهار سال دیگر باقی مانده و روزنامه‌ی ترک مدعی شده درخشش ویدا در جام جهانی روسیه می‌تواند باعث شود بشیکتاش برای فروش او مبلغ بسیار بیشتری از لیورپولی‌ها درخواست کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db9lj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس / عملکرد فوق العاده شاگردان کلوپ

 یوگی و ناکامی در سومین فینال اروپایی(عکس)
یورگن کلوپ؛ عبور آرام از کنار جام ها